Andre som har slitt med spiral?

En tråd i 'Juni 2016' startet av Lykke_2013_2016, 3 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Etter mye uregelmessig blødning og store magesmerter, avgjorde gynekologen å ta den ut. Går nå på p-piller. Andre som har opplevd lignende med hormorspiral?

2. frk•sillymilly Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Jepp ☹️☹️ tok min ut etter 7mnd for jeg orka ikke mer. Merka d var hormoner å kroppen min takler d relativt dårlig. Hadde mer smerter under menstrasjon og veldig uregelmessige blødninger både på tidspunkt og mengde. Nå går jeg ikke på noe, han får "kle" seg [emoji23] men er på tanken på kobberspiral, men d får bli til etter jeg er ferdig med å få barn [emoji108]

3. Morph&lillebille Elsker forumet ♡Junigull 2016♡

Jaja, tok den ut etter 3 mnd, då orka eg ikkje meir[emoji31]

4. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Haha [emoji23] ja de får ta litt ansvar selv av og til ;)
    Jeg hadde noen hinsides syke smerter, aldri opplevd det før, å i tillegg sa gynokologen at spiralen lå altfor langt nede. [emoji15] Han kunne heller ikke garantere at den var sikker mot graviditet da. Men har ikke merket noe og har tatt test, så er iallefall ikke gravid per nå. Usikker om jeg tør å ta sprial igjen. Er kobberspiralen bedre?

5. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Var det jaydess du hadde?

6. Morph&lillebille Elsker forumet ♡Junigull 2016♡

Det husker eg heilt ærlig ikkje[emoji85] (men der var den som skulle vare i 5 år)

7. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

:)
    Jeg hadde den som skulle vare i 3 år siden vi ønsker oss nr 3 ;)

8. Morph&lillebille Elsker forumet ♡Junigull 2016♡

Ser den [emoji4] Eg og hadde lyst på 3, heilt til eg fekk to tette[emoji85][emoji23] no har eg ikkje tid eller ork til noko anna enn unger...

9. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Hvor mye er det mellom dem?
    Forstår godt det :) Sånn så det er nå, hadde det vært for travelt med en til,(eller travelt vil det jo bli uansett:p) men hvis alt går etter planen, vil nr 3 komme når storebror har begynt på skolen :)

10. frk•sillymilly Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Kobberspiralen er uten hormoner hvertfall. Derfor jeg tenker den som siste løsning, eller så får vi finne en annen løsning [emoji12][emoji85]

• Liker Liker x 1

Del denne siden