Andre som har samme problemet som oss?

lovemybabygirl

Forelsket i forumet
Datteren vår er 2 år , har kommet litt i trassalderen kan vi kalle det med litt sinne utbrudd , slår eller biter om hun ikke får viljen sin men dette takler vi godt , men problemet er at når vi skal legge henne er at hun hopper ut av sprinkel sengen opp til 3-4 ganger før hun gir opp å legger seg til å sove? ( vi legger henne i sengen med en gang hun har komt utav) å passer på å legge henne når hun er trøtt å er legge tid ? Har prøvd å fjerne den ene siden av sprinkelsengen men da nektet hun plent å ligge i sengen sin ?? Noen som har noen gode tips?

Hvis hun bare gjør det 3 til 4 ganger skal du være glad[;)] for her var det sikkert 30 ganger hver kveld i en lang periode[8D]

har det samme problemet her,men her gir vi oss ikke heller,og det tror jeg hun vet[:)]

heldigvis klatrer hun ikke ut av senga hundre ganger,men kanskje en 10 ganger før hun ikke gidder mer.. men hun står bare i døråpningen,går aldri inn i stua[:)]

Kjøpte sånn sovepose eg, da klarer hun ikke få føttene opp og over senga.. fungerer godt her [:D]

Kan desverre ikke hjelpe..
datteren vår har aldri klatret ut av sengen sin. Har fast leggerutine, som vi har hatt fra hun ble født.   Men selvsagt hender jo at hun roper på oss med en gang vi har gått ut. Selve leggingen pleier aldrii ta mer enn 5 min toppen ( da etter at hun har fått på pysjen og pusset tenner). Så om det da skjer at vi en gang må bruke 10 min på leggingen føler jeg ikke at vi kan klage.

Pleier å lure henne til å sove da. Sier for eksempel at etter at du har sovet og når du står opp i morgen så skal vi ( eks) besøke mommo og moffa, til barnehagen etc ( ting hun synes er gøy). Men da må du først sove. da svarer hun ok God natt mamma. Og så er det stille..

Men 4 ganger er jo ikke mye..

Det gjorde vår også. Og da skjønte jeg fort at vi bare måtte bytte til storguttseng og ta kampen.

Vi holder fortsatt på å bære han inn i senga hundreogørten ganger om kvelden. Og vi har holdt på i 2 uker....[8D]

Såeh.. Lykke til![:D]

Leser det dere har skreve å ser at jeg kansje ikke skal klage så mye når jeg ser at noen av dere sliter litt mer en oss [&:]
Men godt å prøve ut noen av rådene dere kommer med vi legger henne med engang hun klatrer ut av sengen å til syvende å sist gir hun seg er bare redd for at hun skal skade seg at hun henger fast med foten eller detter feil [&:]
så jeg å mannen får bli enig om at vi skal fjerne den ene siden på sengen å bare vise henne at der skal hun sove enkelt å greit for før eller siden må vi jo bytte seng
[8|]
TUSEN TAKK FOR ALLE SVARENE !!

Back
Topp