Andre som har roolige babyer?

caracara

Forumet er livet
Hun sover om natten, vil ha mat tidlig på morgenen. Om dagen sover hun gjerne også en del, noen dager kan hun være våken. Da "leker" vi f. eks. på babygymmen, eller så ligger hun og kikker og tutter på tutten... På kveldene er hun også sånn, kan ligge i sofaen eller i kurven sin og kikke, tutte og halvsove. Når hun nesten sover, legger vi henne inn i vogga, der hun fortsatt bare kikker og tutter, før hun sover, ofte etter en laang stund [8|] Er såklart glad for en rolig unge, men synes litt synd på henne, må jo være forferdelig kjedelig... [X(]

min er også rolig! eller han sover så mye at han ikke har tid til å være "urolig"[;)] vil si at han er våken i MAKS 2 timer i døgnet utenom når han spiser[;)] og da smiler og prater han som bare det[:)] er kun sutretet når han er sulten og når han begynner å bli trøtt!! skal IKKE klage[:)]

Milan er også stort sett rolig. I det siste har han vært litt mer sutrete, og i går og i dag vet jeg at han har hatt økedøgn:Han har hengt klistret på puppen eller flaska konstant. Har forsøkt å ligge unna flasken i dag, det har gått ganske greit. Han virker mett og happy og har sovet mye mer.

Det er slik at når han først er våken og fornøyd, så føler jeg at jeg ikke kan overse han heller, så da henger vi over ham og prater litt og koser på ham [:D]

det er vel ikke synd på de, de viser bare at de har det godt. vi har selv en rolig unge og det er herlig, for storebror er aktiv hehe

Fredrik er også veldig rolig. Han sover fortsatt veldig mye på dagtid og har en veldig lang våkenperiode om kvelden. Når han er våken blir det en del kos og lek i babygymen. Men så ligger han ofte i lange perioder våken og rolig i vuggen og virker veldig tilfreds

Har også en rolig gutt. Sover om natta og innimellom e han våken på dagen/ettermiddagen.

Back
Topp