Andre som har prøvd afipran..?

Tessababy

Elsker forumet
Septembermødre <3
Den kvalmestillende medisinen jeg fikk av legen. .. jeg blir såå Grusomt trøtt av den.. føler meg helt fjern...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hmmm.

Legen sa ikke noe om at dette var vanlig med afipran.. men en reagerer vel veldig forskjellig på disse sikkert..
Valget mitt blir da.. ta disse tablettene, og slippe den verste kvalmen meeen sove i stedet...

Eller ikke ta de og være såå kvalm at jeg like gjerne kunne sovet...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ikke prøvd, men skal ringe legen i morgen ang UVI. Og hvis jeg skal klare å få i meg penicillin, så må jeg ha kvalmestillende.
 
Døsighet ei ein vanlig bivirkning av Afipran. Står og under forstiktighetsregler i felleskatalogen at da kan gi døsighet hos nokon.
 
Okei.. regna i grunn med det.. men såå trøtt va litt overraskende. . Men men.. funka litt på kvalmen synes jeg da!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk det i mitt forrige svangerskap, tok det 3-4 ganger, men jeg ble så trøtt at jeg ikke fungerte så slutta med de.
 
Jeg fikk både afipran og postafen forrige gang. klarte meg ok med Postafen. Men den kan man også bli veldig trøtt av.
 
Afipran funket på meg.. vet ikke om jeg ble no trøttere, er jo trøtt i utgangspunktet... :/
 
Back
Topp