Andre som har opplevd? (jordmor)

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
At timene er blitt flyttet tre gongar på siste 1,5uka??? [:-][:-][:-] Eg er frustert no, fordi eg også fekk beskjed om å gå til lege om eg ikkje orket all den byttinga av timene osv... Eg blei så sinna av det, kva er vitsen med å gå til lege?[>:][>:] Det er jo jordmor som gjere kjekke ting då[:)][:)][:)]

Har aldri opplevd noe sånt...virker nesten litt useriøst??

Men hva mener du med kjekke ting?? Legen min var mye grundigere enn jordmora jeg gikk til:-) Hu sjekka aldri noe annet enn magen, seff- urin og blodtrykk....:-)

trodde ikke di kunne gjøre det.nei legen e jo ikke noe stas å gå te

ORIGINAL: Snickers

Har aldri opplevd noe sånt...virker nesten litt useriøst??

Men hva mener du med kjekke ting?? Legen min var mye grundigere enn jordmora jeg gikk til:-) Hu sjekka aldri noe annet enn magen, seff- urin og blodtrykk....:-)

Eg syns også det er useriøst. Legen min sjekke bare nett den han må( urin,blodtrykk og blodprøver) . Eg vil jo gjerne få høyra hjertelyd etterkvart og få informasjon som jordmor gir ut. Legen har ikkje snakka med meg omtrent....

ORIGINAL: cassie sin mamma

trodde ikke di kunne gjøre det.nei legen e jo ikke noe stas å gå te

Nei eg syns det er for gale. Men eg skal snakke med jordmora og sei at slike kommentarer vil eg ikkje ha igjen!! Eg finner meg ikkje i det...

Hjertelyden vil du nok få høre hos legen hver gang etterhvert:-) Noen er kjipe på å la pasientene få høre i begynnelsen, i tilfelle man ikke finner lyden.....

Kansje det finnes en annen jordmor du kan gå til?? Er jo dumt at du kan forvente at hver bestilte time fremover blir flytta på!!

Hjertelyden vil du nok få høre hos legen hver gang etterhvert:-) Noen er kjipe på å la pasientene få høre i begynnelsen, i tilfelle man ikke finner lyden.....

Kansje det finnes en annen jordmor du kan gå til?? Er jo dumt at du kan forvente at hver bestilte time fremover blir flytta på!!

Joda men andre som er like langt som meg, har fått høyra den. Eg høyre til ein helsestasjon, kan ikkje bruka andre i andre bydeler då... Eg har nemlig prøvd det alt[&:][&:]

Hm....dumt at det skal være sånn!! Men om du kommer "til" på torsdag, så si ifra!! Sånt kan man jo ikke holde på...!!

Jeg har ikke gått til jordmor i det hele tatt jeg, bare vært hos legen min [:D] Veldig forskjellig fra lege til lege, men jeg er nesten redd for å gå til jordmor, har en super flink lege [:D]

Hm....dumt at det skal være sånn!! Men om du kommer "til" på torsdag, så si ifra!! Sånt kan man jo ikke holde på...!!

Skal snakke med hu ja, sei eg føler meg dårleg ivaretatt og utskjelt av den personen som ringte meg...

legen gjør akkurat det samme som jordmor, bare jordmor snakker litt mer rundt fødsel og sånne ting.
merkelig de flytter timen hele tiden da, bytt jordmor

ORIGINAL: Embriks mam

legen gjør akkurat det samme som jordmor, bare jordmor snakker litt mer rundt fødsel og sånne ting.
merkelig de flytter timen hele tiden da, bytt jordmor

Man er nødd å bruke nærmaste helsestasjon då, det går ut i frå vår adresse.. Så eg kan ikkje bytte og eg har prøvd. Eg vil jo gjerne ha den praten då, derfor eg vil til jordmor.

Jeg har en superflink fastlege.. Tror ikke jeg vil gå til jordmor denne gangen jeg, bare gå til han. Byttet jordmor flere ganger sist jeg var gravid, skjønner ikke at det ikke kan gå. Men det kommer kanskje ann på hvor man bor hen i landet?

ORIGINAL: alexine

Jeg har en superflink fastlege.. Tror ikke jeg vil gå til jordmor denne gangen jeg, bare gå til han. Byttet jordmor flere ganger sist jeg var gravid, skjønner ikke at det ikke kan gå. Men det kommer kanskje ann på hvor man bor hen i landet?

Eg kan skifte innad i helsestasjonen då, men ikkje til ein annen helsestasjon. Slik det fungere i Bergen.

Ikke gøy å bli flytta på nei.. [:@]

Jeg har hørt hjertelyden hjemme, men ikke hos lege/jordmor.. syns det hadde vært gøy å få høre den der også, for å være sikker liksom [:D]

Synes ikke det skal gå ann å bytte på timen så mange ganger nei! Litt useriøst i mine øyne[>:]
Håper du kommer inn til timen din denne gangen og så får du si ifra[;)]

I dette svangerskapet har jeg faktisk ikke ringt til jordmora, men opplevde ikke sånn i forrige svangerskap....

Back
Topp