Andre som har nådd uke 16 uten å kjenne spark?

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Jeg er 16+3 nå. Kjenner ingenting :( blir ikke mindre bekymra når jeg får inntrykk av at "alle" andre kjenner noe.

Nesten tre uker siden sist jeg har hos legen og fikk høre hjertelyd, klarer ikke la være å bekymre meg. Skal på OUL på fredag og er så redd for å få trist beskjed :sad010

Noen som er like langt som meg uten å kjenne spark eller har vært det før eller vet om tilfeller der det har gått bra likevel?:anyone

er det din første? vet om fler som ikke kjenner noe før etter uke 20. det kommer helt an på livmors plassering,vekt/polstring fra før av osv :)

er det din første? vet om fler som ikke kjenner noe før etter uke 20. det kommer helt an på livmors plassering,vekt/polstring fra før av osv :)
Første ja :)

Jeg kjenner heller ikke så slapp av..Jeg er 17 uker i morgen og d er min femte..Har kjent noe der, men ikke orntlig og tydelig..Heller ikke hver dag..er lenge i mellom

Eg e i uke 17 no og kjenner ikkje spark, men sist kjente eg ingenting før i uke 22 eller noe, så tror ikkje du ska bekymre deg for det :)

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Dere er gode, nå ble jeg veldig beroliget :) Takk!

Du trenger ikke bekymre deg <3
Det kommer. Eneste grunn til at jeg kjenner så tidlig er årevis med mageplager. Ellers tror jeg ikke jeg heller ville lagt merke til det :)

Jeg er snart i uke 16 og har ikke kjent noe :) Jeg er ikke bekymret, men litt utålmodig :P

Jeg kjenner ikke noe enda, 16+0 idag og femtegangs.
Forrige svangerskap kjente jeg for første gang 16+1.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Ikke bekymre deg. Det vanligste er å ikke kjenne noe før 19-20. Ikke alle kjenner da heller:)
Haha:) kronglete skrevet!
Mange flergangs her inne som ikke har kjent noe som helst enda.

Er og uke 16 og har ikke kjent noe ennå, er 2.gangs. bekymrer meg ikke men kjenner etter hver dag ;-) men som første gang e det helt vanlig å ikke kjenne noe før etter uke 20 ;-) ofte kjenner flergangs tidligere enn andre fordi de vet hva de skal kjenne ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 16+3 nå. Kjenner ingenting :( blir ikke mindre bekymra når jeg får inntrykk av at "alle" andre kjenner noe.

Nesten tre uker siden sist jeg har hos legen og fikk høre hjertelyd, klarer ikke la være å bekymre meg. Skal på OUL på fredag og er så redd for å få trist beskjed :sad010

Noen som er like langt som meg uten å kjenne spark eller har vært det før eller vet om tilfeller der det har gått bra likevel?:anyone
jordmora sa til meg at det var ikke sikkert jeg klarte å kjenne spark før uke 20, da jeg er førstegangs.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ganske vanlig å ikke kjenne noe før uke 23 også :) jeg var rundt 21-22 uker med første. 19-20 med andre. Nå er jeg snart 14 og ikke fått noe mage engang :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kjente boblene i uke 16/17 med min første, og i uke 18 var det tydeligere dult. Jeg lå ofte på magen for å kjenne, følte det var litt lettere da :P
Det kan jo være du har kjent noe, men du har ikke visst hva det var og dermed ikke registrerg det..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Igår la jeg meg på magen (selv om det er ubehagelig) for å kjenne etter om lille ville sparke meg litt men var dårlig med tegn der gitt. Trudde kanskje jeg kjente noe men det endte i en fjert så va visst bare en luftboble :p
Men nå har jeg akkurat hørt et nydelig hjerte slå i full tempo så det gir meg mer enn nok tålmodighet til å vente på de herlige bevegelsene.
Forrige gang kjente jeg liv første gang uke 16+1 (som er det jeg er idag) og fra da kjente jeg liv hver eneste dag.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Sniker fra oktober:) jeg er førstegangs og kjente ikke noe før i uke 20:) tror ikke du skal bekymre deg!:)

Er førstegangs og kjente ikke før i uke 18-19 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er 17+4, kjenner heller ikke spark, kjenner boe da, men usikker på hva, hehe:) kjente i uke 16 med første, så godt å høre at jeg heller ikke er den eneste :)

Moren min fortalte meg at hun aldri kjente spark fra meg i det hele tatt i graviditeten, så kanskje det er genetisk :D dét eneste hun kjente av og til var hikkingen min :)

Back
Topp