Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg kan ingenting om ivf. Jeg har hatt SA før og det var bare friskt blod. Så hold mote oppe, alt er sikkert bra med lille spirenJeg er sikkelig redd for at noe galt skjer hos meg - Hadde brun/burgunderfarget utflod i går ettermiddag, og igjen idag formiddag Blir jo så redd. Dette er et ivfforsøk med ett fryseegg, så går på progestronstøtte i form av vaginalkapsler (utrogestan), usikker på om det er den som kan gjøre det. Noen som har noen erfaring? Har også hørt at en SA gjør umennskelig ondt, og har jo ikke hatt noe av det.

Skal vi telle ned sammen til vi kommer over grensene på når en mistet sist?Siden juli så har jeg hatt 2 sa og 1 kjemisker 5+2 nå og er så nervøs! Klarer ikke å tenke på noe annet enn at jeg et livredd for å miste igjen, blir helt utslitt av det
![]()
Heie hverandre over målstreken.Skal vi telle ned sammen til vi kommer over grensene på når en mistet sist?Heie hverandre over målstreken.
Så vondt å høreKan telle ned etterhvert. Akkurat nå er det alt for mange uker å holde styr på.![]()