Andre som har mistet før?

Hadde en MA i uke 10 før jeg fikk guttungen. Utviklingen hadde stoppet i uke 6

Så med første var vi på tul i uke 7 ^^ denne gangen venter vi nok til uke 11

Siden juli så har jeg hatt 2 sa og 1 kjemisk :( er 5+2 nå og er så nervøs! Klarer ikke å tenke på noe annet enn at jeg et livredd for å miste igjen, blir helt utslitt av det :(

Jeg er sikkelig redd for at noe galt skjer hos meg - Hadde brun/burgunderfarget utflod i går ettermiddag, og igjen idag formiddag Blir jo så redd. Dette er et ivfforsøk med ett fryseegg, så går på progestronstøtte i form av vaginalkapsler (utrogestan), usikker på om det er den som kan gjøre det. Noen som har noen erfaring? Har også hørt at en SA gjør umennskelig ondt, og har jo ikke hatt noe av det.

Jeg er sikkelig redd for at noe galt skjer hos meg - Hadde brun/burgunderfarget utflod i går ettermiddag, og igjen idag formiddag Blir jo så redd. Dette er et ivfforsøk med ett fryseegg, så går på progestronstøtte i form av vaginalkapsler (utrogestan), usikker på om det er den som kan gjøre det. Noen som har noen erfaring? Har også hørt at en SA gjør umennskelig ondt, og har jo ikke hatt noe av det.
Jeg kan ingenting om ivf. Jeg har hatt SA før og det var bare friskt blod. Så hold mote oppe, alt er sikkert bra med lille spiren :Heartred

• Liker
Reactions: A+S
Siden juli så har jeg hatt 2 sa og 1 kjemisk :( er 5+2 nå og er så nervøs! Klarer ikke å tenke på noe annet enn at jeg et livredd for å miste igjen, blir helt utslitt av det :(
Skal vi telle ned sammen til vi kommer over grensene på når en mistet sist? :happy: Heie hverandre over målstreken.

Mistet i uke 12 i juli i fjor [emoji17] hadde MA, der fosteret døde i magen i uke 9. Føler meg mer positiv denne gangen da [emoji4] så klart jeg er livredd, men vil heller fokusere på å nyte dette svangerskapet istedet!

Mistet i uke 12 i begynnelsen av august i fjor, fosteret døde i uke 9. Tok veldig lang tid å få kroppen i gang igjen, så håper virkelig jeg slipper å oppleve det igjen! Skal prøve å slappe av og nyte at vi klarte det igjen! Også kommer jeg til å be om ul i uke 8/9 for å sjekke at det er liv!

Utruligt vondt å lesa, føler med dokken alle. Håper virkelig spirene klamrer seg fast og att me alle får gratulera hverandre ca oktober med nyfødte nurk!! Mista i april i fjor, 8+6. Fekk plutselig ein stemme i hode som sa att der ikke var liv, hadde hatt ein blødning som gradvis hadde tatt seg opp de siste dagene før det skjedde.

Jeg var på UL i uke 6 og så et bankende hjerte, så fikk jeg en blødning tre uker senere, gikk på UL dagen etter og det var helt tomt inni der... Sikker på du har vært gravid? sa hun som utførte UL. Tok vel litt over to uker før alt kom ut. Helt jævlig vondt, både fysisk og psykisk :( Samboer var på reise når det skjedde også, så jeg var helt alene da jeg fikk beskjeden, sleit med å holde tårene inne på bussen hjem... Håper jeg slipper dette en gang til, er redd da!

Back
Topp