Andre som har leggkramper ?

Gudle i magen

Elsker forumet
i mitt første svangerskap var eg plaget mye med leggkramper på slutten :( . Å no har eg jammen meg fått det igjen :( våknet i natt av det . Fryktelig vondt er det :( noen tips som funker mot leggkrampe ?å er det noen av dere andre som er plaget me det ?

Jaa, har hatt det i perioder! Utrolig frustrerende å våkne med krampe om natten!! Vet ikke om jeg har andre råd enn å være flink til å tøye leggmusklene..

Ja jeg har det også! Slet med det samme forrige sv.skap også.. Tar magnesium og sover med sokker, tøyer ut, massasje av leggene hjelper litt!

Ingen leggkramper, men noe vannvittig til rastløse bein! Umulig å sove før tretida på natta..leggkramper hørtes ikke ålreit ut:(

i mitt første svangerskap var eg plaget mye med leggkramper på slutten :( . Å no har eg jammen meg fått det igjen :( våknet i natt av det . Fryktelig vondt er det :( noen tips som funker mot leggkrampe ?å er det noen av dere andre som er plaget me det ?

Ja eller og restless leg.. bare i høyre! Skikkelig ubehagelig og ekkelt vondt :(

Nei, jeg har foreløpig ikke vært plaget med det. Håper jeg slipper det for det er skikkelig vondt.

Har faktisk vært bedre nå enn før jeg ble gravid, til tros for at jeg ikke har orket de svære magnesiumtablettene, som jeg tok før.
Men magnesium, og å sove med sokker eller aller helst leggvarmere føler jeg hjelper.

Jepp.Har det for tiden hver natt nå.

For min del hjelper det bare opp å stå på natta, og desverre blir det 3-4 gang per natt. Det gir seg hvertfall ikke før jeg har fått strekt ut i stående stilling :P

Jeg har leggkramper som oftest hver eneste natt! Jeg strekker ut foten så så stopper det før det har komt skikkelig i gang :-)

Back
Topp