Andre som har hoppe unge

Rugerpåape2

Elsker forumet
Har en unge på 3år som liker å herje oppå meg. Gjerne halveis hoppe turne aktig. Men lurer litt på om det er farlig for nye inni magen, prøver å forklare men ikke fått mage ennå eller har mage fra før, men ikke gravid kul ennå... Så hu skjønner ikke helt hvorfor vi ikke kan herje for før

Frøkna på 3 år er også fæl til å herje på magen... Men etter å vist ultralyd bilde og forklart at det er baby inni der og at babyen kan få vondt så har hun blitt mye mer forsiktig :)
Du må bare fortsette å forklare og gjerne vise bilder.

Frøkna på 3 år er også fæl til å herje på magen... Men etter å vist ultralyd bilde og forklart at det er baby inni der og at babyen kan få vondt så har hun blitt mye mer forsiktig :)
Du må bare fortsette å forklare og gjerne vise bilder.

Hmm.. Vi prøvde de det og med ul bilde men får vel bare fortsette.
Men er det farlig for klumpen inni magen?

Hmm.. Vi prøvde de det og med ul bilde men får vel bare fortsette.
Men er det farlig for klumpen inni magen?
Den lille inni er veldig godt beskyttet så tåler jo mye, men jeg får jo vondt da når hun feks tråkker på magen så det er best å unngå.
Men jeg tror det skal veldig mye til før det er farlig :)

Har en 2åring som herjer vilt. Er ikkke bekymret enda men prøver få til å roe ned men er ikke lett. Han er i tillegg i ekstrem trass når han ikke får viljen sin. 2 år er så herlig men krevende alder

Har også en på straks 2 år som er helt hoppe gæren. Alt skal hoppe på og ned fra og helst skal det alltid klatres over meg. Litt vanskelig å forklare for en så liten at mamma og mini får vondt :oops: må bare ta det gradvis og håpe han blir litt mindre klatrete når magen komme timer i «veien» for han :p

Jeg har en katt som elsker å gå oppå magen og «tråkke», men siden graviditeten så får han ikke lov. Jeg er ikke glad i å ha noe som presser på magen. Men det er som flere skriver, babyen ligger jo godt polstret der inne❤️

Han på 3.5 år skjønner at han ikke skal herje så mye med meg nå, men han på snart 2 år sliter litt med å skjønne det, så der må det avverges spark og hopping daglig under lek.

Back
Topp