Andre som har/har hatt truende abort.?

Tina1988

Elsker forumet
Vil dere dere dele erfaring?
Jobbet dere, blødde dere mye, fikk dere mye oppfølging?

Jeg hadde det sist gang og det gikk utrolig nok helt fint:-). Jeg blødde som en foss noen dager. Legen min som har jobbet på gyn avdeling ved Ullevål hadde aldri sett så mye blod før og at det skulle gå bra. Jeg fikk tett oppfølging med en haug med ul og prøver. Jeg ble også sykmeldt fra blødningen startet i uke 6 og ut svangerskapet( også pga at jeg jobber med utagerende barn/ungdom og dyr).

Godt å høre :)
Her blør jeg ikke mye, men litt her og litt der. Har veskeansamling i livmoren, og fikk beskjed av gynokolog og legen at jeg har truende abort. Har vært sykemelt 1 1/2 uke og skal være det ute neste uke i tillegg. Blør jeg mer da, så blir det en uke til osv.

Hvor ofte var du på UL? og når fikk du beskjed om at det ikke var truende lenger? Eller er det truende ut svangerskapet? Jeg var i en liten boble forje uke, så jeg kom ikke på å spørre om noen ting, å nå kommer jo alle spørsmålene, selvfølgelig.

Jeg jobber i barnehage, på en avdeling med 3 voksne og 12 toåringer :)

Får håpe det går like bra med deg som det gjorde med meg! Jeg tror legene ser det litt ann, hvor truende de opplever det. Husker ikke helt når legen erklærte svangerskapet som ikke truende lenger,men vi søkte ikke fødeplass og ordinær ul før mellom uke 12 og 14 mener jeg å huske(fordi legen ikke hadde troen på at det skulle gå bra). Da jeg var på ordinær ul i uke 18, hadde jeg allerede vært på 6 ul. Tror jeg hadde ca en gang i uken de første ukene og så litt sjeldnere. Husker ikke eksakt og har ikke svangerskapsdagboken her nå .Ønsker deg lykke til! Ta det med ro(så godt du kan) og tenk positivt:-)

Back
Topp