Andre som har handlet noe?

09barn+spire2014

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har så lyst til å gå amokk og handle inn alt av klær, vogn ( har egentlig vogn men vil ha ny så den jeg har blir bhg vogn etterhvert :p ) bilsete og alt! Men pengeboka mi er tom :( å det er så kjipt att jeg ikke kan begynne handlingen før i april/mai.. vil ha denne tiden til å shoppe og forberede meg.. Eneste jeg har kjøpt er en body i str 56 da den kostet 25 kr :p

Hva har dere handlet? Andre enn meg som må vente en stund på å shoppe?? Hva gjør dere for å få tiden til å fly? Jeg har en sønn så sånn sett så flyr jo tiden! Men vil så shoppe! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke handlet noe annet enn en pakke med bleier i str. 1 :p Vi har jo det meste fra før, og siden vi har ei jente og venter ei jente, så blir det nok ikke shoppet så mye klær heller (men litt nytt må jo babyen få da). Lommeboka er litt slunken etter desember/januar og vi har ikke så enormt mye (lagrings)plass, så vi stresser heller ikke med de få innkjøpene som står på planen før etter påske en gang, tenker jeg.

Vi venter også jente nr 2, så blir nok ikke handlet så mye klær denne gangen. Kjøpte et par sett med kjønnsnøytrale klær på januarsalget, men det er nok det.
Synes det er veldig greit å ha litt tid å kikke på. Skal ha en seng/krybbe, men vil vente til det forhåpentligvis kommer på tilbud en gang..... :)

Vi har alt av klær klart til de første mnd, litt nøytralt etter storesøster og en del nytt :)
Har vogn etter søster, men måtte kjøpe ny bag, vi har fått tak i lekegrind, har bilstol etter søster, har leker, babygym, vippestol og slikt etter søster :)
Vi mangler vel sånn sett bare seng og stelleplass :D

Har vippestol, babygym, lekegrind. Setet er for gammelt :p da jeg ordnet setet for ca 6 år siden. Tøyet til min sønn hadde jeg ikke mulighet til å lagre mer tøy enn det som koster litt som dress, jakker osv :p så må ha masse tøy :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har shoppet en del klær allerede jeg ;) Skal også bestille vogn denne uken, er jo tross alt leveringstid :P
Ellers så har vi kjøpt stokkestol med newborn sete, bæresjal og bæresele.
Kommer nok til og handle veldig mye samlet på ett sted pga rabatt over 12000kr, så da er det jo bare og bestemme seg for hva man skal ha og skrive liste i butikken :)

Dette er vår første og trenger så og si alt, med unntak av noen få ting som vi arver :)

Jeg handlet bilstol i uke 13, men det var fordi jeg kom over et godt tilbud. Så kjøpte jeg barnevogn 6.12.13 fordi da var det 25% på alle barnevogner på barnas hus. Så har jeg kjøpt litt klær på tilbud;)

Jeg har ikke handlet noe ennå. Har fått noen smågaver allerede da. Må lage en handleplan, budsjett osv før jeg handler så mye. Skal i 2 babyshowers ila neste måneden så tar kanskje med meg en liten ting eller to om jeg der noe fint ;)

Jeg har handlet bilstol og litt smått i klær. Må gå gjennom babyklær fra storesøster, vet jeg har en del hvite bodyer og forskjellig som kan arves til lillebror. Ellers så har jeg handlet seng, kommode og stellebord. Vogn har vi fra før. Nå er det bare å rydde plass og sette ting på plass der det skal. Det jeg gleder meg mest til å handle inn er stelleprodukter og bleier etc.. Da er man liksom så nært <3 #gledermegsåutrolig!!!!

Har bestilt vogn, og begynt å handle litt klær til vesla i magen. Ja, og bilstol har jeg også kjøpt! Ikke så mye igjen egentlig, har det meste av utatyr fra storebrødrene. Mest klær og litt sengetøy -ja, og så ny bil da

Jeg har handlet fem bodyer, et strikkesett (jakke, bukse og lue), en nattrakt og en bukse. Klær er enklest å handle inn ;) Jeg mangler alt av utstyr, men har kikket en del på nettet og har laget en oversikt over hva jeg bør handle inn

Har det meste i hus. Mangle senga, men den blir nok kjøp om ikke så alt for lenge. Klær har eg ikke kjøpt da eg må gå gjennom og se ka vi har etter storesøster og storebror. Garderoben e så og si klar siden kommende storebror e født først i juli og no kommer bitte lillebror sist i juni.... Har kjøpt ny brukt vogn så den e på plass :)

Dette er vår første, så alt må handles inn!

Vi har kjøpt endel de siste ukene. Klær venter jeg med, for jeg vet at svigermor og min søster har kjøpt masse allerede. men det vi har kjøpt foreløpig er:

Emmaljunga Edge Duo Combi barnevogn
Stellebag i stil til vognen
Bøtte til bleie + poser
Helsetepper
Krybbe/kurv
Sprinkelseng beskytter
Kluter små
kluter flanell store
Håndklede
Ammepute
Tisselaken
Laken 2 til krybba og 2 til sprinkelseng
Sengetøy 2 til 60x80 og 2 80x100
Gardiner til barnerom
Adapter fra barneste til vogn
Babynest
Barnesete nyfødt: Maxi-Cosi, Cabriofix
Babygym
Babybok
Lammeskinn

driver å innreder barnerommet nå, mannen må bare få lagt parketten ferdig først :) Blir spennende!

Her har vi bare kjøpt inn bag-del til vogna. Den vi hadde trengte å bli bytta ut. Ellers kommer vi ikke til å kjøpe inn så mye til babyen enda, det blir mer til de eldste, sånn at sprinkelsenga osv er klar til babyen når den kommer. I tillegg til nye bilseter, så vi får plass til 3 seter i bilen. Det blir det neste vi må ordne. Klær har vi det vi trenger av, selv om den nok får litt nytt både her og derfra når h*n blir født.

Back
Topp