Andre som har for lite...

Med kærlighed

Blir kjent med forumet
Jern i blodet og B vitamin???? Legen min ringede i går med resultatet for blodprøverne.
Og jeg havde for lite af begge, så jeg fik resept på TrioBe.... kommer hjem og læser at det er B6, B12 og folsyre i -
Og så bliver jeg nervøs... kan babyen nu have taget skade??? Folsyre er jo sååå viktig.

Merkeligt for jeg har spist folsyre i flere år....

Noen som vet?? Er så bekymret...

Jeg vet ikke,men vil bare sette deg på en liten tanke: for noen år tilbake,så var det ingen som tok folsyre.....de greide seg da[:D] Tror ikke du skal frykte noe,så lenge du begynner å ta det du trenger nå[:D][:D] Klem[:D]

jeg har tre unger fra før og tok aldri folsyre med dem og de har ikke tatt skade av det... men tar nå da :) og ikke alle som begynner og ta det før de er kommet et lite stykke ut i graviditeten så du har ikke grunn te og bekymre deg :)

ORIGINAL: lilly28

Jeg vet ikke,men vil bare sette deg på en liten tanke: for noen år tilbake,så var det ingen som tok folsyre.....de greide seg da[:D] Tror ikke du skal frykte noe,så lenge du begynner å ta det du trenger nå[:D][:D] Klem[:D]

Takk[;)] Det er sandt.... men man bliver lidt nervøs når lægen ringer.....

Han tok sikkert folsyre-prøve også - så du hadde fått beskjed om den var for lav tenker jeg. 

Dette går nok bra, skal du se [:)]

Back
Topp