andre som har fått....

Bebibooms

Gift med forumet
større pupper... store og ømme her... huff.... sikkert økt en halv size, minst.... allerede...[:(]

ja! de står rett ut, og er dritt vonde! vondt å bruke bh. hehe, samboeren min er grådig fornøyd hehe

ja, kjempevonde, og blitt større.. noe typen ikke akkurat klager over :p
Men ja, vooondt[:(]

Mine er blitt større, litt mer ømme, men så mye finere [8D]

mannen klager ikke... hehe... men hva hjelper d når jeg gjør d??[:D] hehe.....

ORIGINAL: Linn1986

ja, kjempevonde, og blitt større.. noe typen ikke akkurat klager over :p
Men ja, vooondt[:(]

Samme her[;)].

ORIGINAL: Miss.H

ja! de står rett ut, og er dritt vonde! vondt å bruke bh. hehe, samboeren min er grådig fornøyd hehe

Denna mÅÅÅÅ Jeg si meg helt enig i...

De har vel blitt noget større, men ikke så mye å hoppe i taket for.. Håper de blir endel større etterhvert.. De er litt ømme, og nå gjør det vondt å få dusjstrålen på de..

ORIGINAL: Tinan

ORIGINAL: Miss.H

Denna mÅÅÅÅ Jeg si meg helt enig i...

hehe, smerte, men er glad uansett! godt å merke at det er noe som er på gang! [:)]

ikkje ømme akkurat, men di har vokst[:D] Noe både meg og sambo er glade for[8D] 

Fastere, men ikke større, enda[;)]

Store og ømme. Det va sånn jeg først mistenkte at jeg var gravid faktisk.
Men de ser mye bedre ut[:)]

mine har vokst [&:] måtte kjøpe meg ny bh for puppa datt ut . og de er veldig vonde.

Har vanvittige såre brystvorter [:)]

Har gått opp en str jeg og... Hadde ganske store fra før, så vises ikke sååå godt, annet at BH'en som passet for noen uker siden nå er alt for liten! [&:]

ORIGINAL: SunShin

Har vanvittige såre brystvorter [:)]

Ja, såre er ordet...

Merker ingenting jeg[8D]

mine er blitt større.. ser lite fint å ha på bh nå så må nok kjøpe meg noen nye:p
de er ikke ømme igrun, men litt vonde brystvorter bare=)

ååå ja mine pupper, de er varme, såre og tunge. når kvelden kommer må jeg ha av bh-en...

Mine er veldig ømme! og de har vokst. Må gå med sports-bh for at det ikke skal vere vondt :p

Back
Topp