Andre som har det travelt om dagen?

Hope

Hope
Siden vår lille spire ikke var 100% planlagt har vi heller ikke bolig som tilsvarer hva som er passende for en familie på 3, vi bor akkurat perfekt for oss 2 midt i Oslo:-) Er vi de eneste som stresser med ny bolig og vil ha alt klart til lille kommer? I dag har vi vært i kontakt med banken og er nå på utkikk etter vårt eget lille krypinn:-) I første omgang ser vi etter en 3 roms. NÅ STARER LIVET!!!:-) Det skal bli spennende! :)

Skal dere låne eller leie i såfall ?

Så spennende for dere! Håper dere finner det perfekte hjemmet for den nye familien.
Vi har allerede en treroms, og trenger ikke flytte akkurat nå. Men når barn nr to blir litt eldre så må vi nok flytte. :)
Jeg anbefaler å kjøpe, fordi det er gunstigere selvom det er dyrere.

Er stessa jeg, gravid på p-pillen og ikke sammen med far lengre. Student i tillegg, så venter på både studieplass og boplass hvor jeg og knøttet kan leie gjennom skolen i Oslo! Klarer ikke slappe av her nei :) Mye som må på plass.

Vi stressa med førstemann, og flytta inn i nytt hus når han var 6 mnd. Gikk veldig bra det, men litt stress med all maling, gulvlegging og flytting da ;) men alt går om en vil :)
Gleder meg til å slippe alt sånn stress denne gangen :) nå har vi nytt hus med 4 soverom og to bad :)

Er stessa jeg, gravid på p-pillen og ikke sammen med far lengre. Student i tillegg, så venter på både studieplass og boplass hvor jeg og knøttet kan leie gjennom skolen i Oslo! Klarer ikke slappe av her nei :) Mye som må på plass.

Kan skjønne du stresser litt da, men - det ordner seg for snille jenter:-)
Gleder meg til å komme i noe fast og stabilt. Så får vi stå på skikkelig for å klare oss, lære oss hvordan vi lever med baby og huslån;-):-) Men tror ikke det blir noe problem, vi er fornuftige og selvstendige begge to:-)

Vi stressa med førstemann, og flytta inn i nytt hus når han var 6 mnd. Gikk veldig bra det, men litt stress med all maling, gulvlegging og flytting da ;) men alt går om en vil :)
Gleder meg til å slippe alt sånn stress denne gangen :) nå har vi nytt hus med 4 soverom og to bad :)

Så deilig - her blir det leilighet i første omgang. Syns det er veeeldig dyrt i Oslo og Akershus, blir det for ille og vi ikke får kjøpe hus om noen år - så må vi komme oss litt utenfor. Men HELDIGVIS er det en stund til:-) Men er mye å sette seg inn i nå. Heldigvis jobber mannen med lån & forsikring, så vi finner nok gode løsninger for oss:-)

Så deilig - her blir det leilighet i første omgang. Syns det er veeeldig dyrt i Oslo og Akershus, blir det for ille og vi ikke får kjøpe hus om noen år - så må vi komme oss litt utenfor. Men HELDIGVIS er det en stund til:-) Men er mye å sette seg inn i nå. Heldigvis jobber mannen med lån & forsikring, så vi finner nok gode løsninger for oss:-)

Vi bor på Vestlandet, og på distriktet, så det hjelper på prisen :p
For 145 kvm, betalte vi 2 mill ;) tomannsbolig.

Vi bor på Vestlandet, og på distriktet, så det hjelper på prisen :p
For 145 kvm, betalte vi 2 mill ;) tomannsbolig.

Åhh så latterlig godt det måtte være å betale det - hvertfall med tanke på hva dere får i forhold til her i Oslo ;) Vi regner med vi på ut med 2,3 mill for en 70-80 kvm! blæh:p

Åhh så latterlig godt det måtte være å betale det - hvertfall med tanke på hva dere får i forhold til her i Oslo ;) Vi regner med vi på ut med 2,3 mill for en 70-80 kvm! blæh:p
Jepp ;) alltid vært ei distrikts-jente, så ikke aktuelt å bo i by for min del ;) både med tanke på barn og det å kunne parkere bilen rett utenfor huset :p

Vi har heldigvis en billig leilighet via samboer sin familie som har 2 soverom, vi holder på og pusse opp, men blir nå til å raske på så alt er ferdig før lillegull kommer:))

Stresser ikke så mye sånn sett egentlig, vi eier hus, men har bare 3 soverom. Tenker at først så får enten babyen være på vårt rom (noe som betyr at jeg må pakke i hop alle scrappesakene mine), ellers så får de to eldste dele rom. De er jo nære i alder og samme kjønn så tenker at det skal gå greit.

Soverommene skal uansett males om, men først er det spikertelt og fastplass med vogn som er prioritert ;) *vil ha*

Å
Stresser ikke så mye sånn sett egentlig, vi eier hus, men har bare 3 soverom. Tenker at først så får enten babyen være på vårt rom (noe som betyr at jeg må pakke i hop alle scrappesakene mine), ellers så får de to eldste dele rom. De er jo nære i alder og samme kjønn så tenker at det skal gå greit.

Soverommene skal uansett males om, men først er det spikertelt og fastplass med vogn som er prioritert ;) *vil ha*

Åh, camping er kooooselig :-) Da er det jo både hytte å turvogn dere får. 2 flurer i en smekk! LURT:-)

Back
Topp