Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror nok det er ganske vanlig.. Har det sånn i perioder vi også..
Man må jobbe for forholdet og romantikken,men i en travel hverdag er det ikke lett. Man er rett og slett for sliten tror jeg....
Ja sånn er det her også. Vi har vært sammen i 7 år. Noen ganger har vi det helt supert, men som regel går alt på rutine. Vi er jo veldig glad i hverandre, det er ikke det det står på, men dagene er ofte like. Har snakket med han om dette mange ganger og det hjelper der og da. Skal si også at jeg er ikke så flink til å ta initiativ til ting jeg heller så vi må nok bare møtes på midten. Håper det ordner seg for dere![:)]
Som om jeg skulle skrevet det selv[&o] vi har vært sammen i 9år og jeg synes det er forferdelig trist....jeg savner kjæresten min....sliter med det hver dag, har også tatt det opp med han x antall ganger, og det hjelper der og da, men dagen etter er det glemt.... føler det bør være en selvfølge, og ikke noe man stadig bør bli minnet på....
ganske vanlig virker det som...
men kjedelig å gå å føle at man ikke har noen kjæreste.
savner og få oppmerksomhet, bli tatt på og tullet med. men jeg er ikke flink selv heller.