Andre som har det slik?

lille_my

Blir kjent med forumet
Jeg klarer ikke å forstå at jeg er gravid. Tror ikke dette går opp for meg før jeg selv ser at det er noe der inne. Jeg forteller normalt alt som skjer i livet mitt til mine foreldre og min nærmeste venninne, men jeg får meg ikke til å fortelle dette, da jeg faktisk ikke tror på det. Jeg må se det først. Grugleder meg til ultralyd i uke 10 (første uken i april).
Andre som har det slik?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har det helt likt som deg. Er 7+0 imorgen, og det er så uvirkelig...

Er en ganske så surrealistisk at det er en liten kropp inni magen:-D jeg har vært på ul, og skjønner det fortsatt ikke:-P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har hørt hjerte dunke, er super kvalm, men føler meg ikke gravid. Virker så rart at vi skal ha en baby til. Vi som hadde bestemt oss for å ikke få flere

Sånn følte jeg det i starten. Men etter ul har jeg slått meg til ro med at det vokser en liten baby inni meg.

Syns det er helt uvirkelig siden vi har prøvd en stund...men imorgen får jeg en mer realitetsjekk siden vi skal på ul :) Da er 7+5. Spent!

Ja, No når de sterkeste symptomene har forsvunnet, så er jeg ikke helt sikker ennå :/

Har ikkje gått opp for meg endå, at da faktisk vekse et lite menneske i magen min...derfor ska da bli godt med UL på torsdag :P

Har det på samme måte, synes det er fjernt å tenke at eg e gravid. Er det virkelig sant, e der noken egentlig. Skal på tidlig ul mandag den 17, så eg håper det kjem seg då. Eg tenker slik at det blir meir virkelig når folk får vite det, sånn type familie og søsken slik at ein kan prate om det. Gler meg til begynnelsen av april, då skal storebror og resten av familien få vite det:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg tror ikke på at jeg er gravid enda, til tross for masse symptomer og et bankende hjerte på UL for to uker siden. Ny UL om 3 uker, og da håper jeg at det synker mer inn :) da er jeg 13+3 på vei.

føler meg ikke gravid...og med min fortid så føles det så uvirkelig..
jeg var på ul i går og så at det var et lite hjerte som slo..men det går liksom ikke helt opp for meg..
tror ikke det gjør det før jeg får stor gravidmage og kjenner spark <3

Så godt å høre at dere er slik dere og. :) Og jeg tror også på at det blir mer virkelig når man begynner å fortelle til familie og venner. Jeg kjenner at jeg ikke ønsker å fortelle det litt fordi da blir det med ett mer virkelig, og jeg ønsker ikke å fortelle det før jeg selv har sett at det er noe der.

Samme her! Selv om jeg har hørt hjertet skjønner jeg ikke at det bor en liten baby der inne! Selv om jeg snakker om det hele tiden tar det tid før det går opp for meg tydeligvis! Blir vel mer ekte når man kjenner liv tenker jeg :D

Idag er 10+0, og idag gråt jeg en liten gledeståre mens jeg strøk over magen min og tenkte på at jeg skal bli mamma i oktober. Så joda! Det tar tid å ta det innover seg! :P Etter UL ble det lettere å fortelle folk, bare viser UL bildet liksom og sier "se hva vi har!" Gleder meg til magen blir større og vi kjenner liv <3

Hadde det på samme måte i starten.
Men etter jeg var på ul og så nurket, ble det litt mer realistisk;)

Når magen vokser, og etter tidlig ul slutten av mnd, da skal jeg tro på det :) kanskje.. :D

Føler meg ikke så gravid heller, så det er litt rart... Føles ut som om jeg har hatt en mild spysjuke i flere uker nå. :P Ømheten i brystene begynner å avta og nå.

Back
Topp