Andre som har det slik?

VårAndreLykke

Betatt av forumet
..er 3 år siden, nesten nøyaktig, siden jeg var gravid sist. Og det virker som det meste har gått i glemmeboken.
Jeg går rundt å tror at jeg får mensen nesten annenhver time, det føles iallefall slik. Det er nok utflod.. men fy så bekymret jeg blir! Andre som har det slik?

Skulle tro jeg var litt erfaren, med tanke på et tidligere svangerskap, men neida.. Mulig det er slik fordi denne gangen var det så planlagt og ønsket =) Forrige gang var det mer "ta livet som det faller seg.."

Jeg blir veldig bekymret til tider jeg også.. Litt for bekymret til tider..
Men det er nok fordi denne babyen også er så veeldig ønsket nå:)

Det kan fort bli litt sånn, så du er nok ikke alene : ) Det har nok ikke gått helt i glemmeboka, husk at ingen svangerskap er like og mange gjør feilen ved å sammenligne med tidligere, og dermed om ting ikke stemmer overens med forrige tyr det fort til bekymringer. Samtidig som man for litt ''panikk'' og ''glemmer'' hvordan det har vært eller hvordan man mener ting skal være. Men med tanke på at jeg fikk min siste for 9 mnd sitter jeg i samme sko som du : ) Føler at mye har forsvinnet og jeg tyr til bekymringer, men når det er sagt så har jeg gått rundt og følt det samme som du .. føles som om jeg får mensen - men som du også skrev er dette bare utflod, ikke behagelig, men ikke farlig og nokså normalt. Slapp helt av :)

Sønnen min er bare 15 mnd, men føler meg helt ny i "dette gamet" :P

Godt å høyra at andre og føle det sånn..;) eg hakje gått gravid siden 2006/07, huska jo nesten ingenting...!

Er jo en liten trøst i seg selv og vite at man ikke er alene : ) selvom man da har familie og venner ved sin side, er det ikke det samme da de ikke går igjennom det samme som oss selv.

har det akkurat sånn selv!! Var på jobben i går å da måtte jeg "på do" 2 ganger for å sjekke om jeg hadde blødning! Helt hysterisk!! Sånn var jeg ikke forrige gang!! Da gikk jeg hele veien å gleda meg å så fram til noe! Nå er jeg så negativ at jeg ikke vet om jeg klarer å se forbi uke 12.. Trist følelse dette egentlig!! Skal på første kontroll på torsdag så da tenkte jeg å ta det opp med legen min.. Han er veldig god på sånt så håper han klarer å roe meg litt ned!

har det helt likt, synes det er skummelt å tørke meg bare jeg har vært på do...haff er det mulig :( er akkurat 3 år siden jeg gikk gravid sist oxo....

Ja, jeg er helt ekstrem nå, var ikke sånn sist.
Men nå har jeg jo hatt en stor blødning denne gangen også, så det har vel mye med det å gjøre.

Back
Topp