Andre som har det sånn?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Begynner å tenke på å gjøre ting som kan sette igang fødsel (ymse kjerringråd) selv om det er "tidlig", men en del av meg er allikevel livredd for at ting faktisk skal sette i gang :P Jeg er førstegangsfødende, så jeg har jo INGEN peiling på hva jeg går til :P Bare jeg som sitter å håper og håper og håper, men allikevel nøler litt?

Tja. Om man ikke er moden, så vil jo ikkje kjerringråd skade uansett. Alle begynner vel å bli litt utålmodig nå.

Jeg er litt sånn i midten. Er litt utålmodig, men har samtidig eksamen på mandag, så er til det beste om han venter litt. Termin i dag :D

Kjerringråd er nå bare til å gi gass på. Skader ikke med husvask og en omgang med mannen uansett? :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tja. Om man ikke er moden, så vil jo ikkje kjerringråd skade uansett. Alle begynner vel å bli litt utålmodig nå.

Jeg er litt sånn i midten. Er litt utålmodig, men har samtidig eksamen på mandag, så er til det beste om han venter litt. Termin i dag :D

Kjerringråd er nå bare til å gi gass på. Skader ikke med husvask og en omgang med mannen uansett? :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det er sant! Er jo bare å begynne ett sted :P

Han får komme rett etter at du har kommet hjem etter eksamen da, vettu :) Skoleeksamen eller innlevering? :)

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Vill at han skall ut i det ene øyeblikket og så kan han godt være der i en måned til i det andre. Blir helt tullete i hode av det. :-)

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Vill at han skall ut i det ene øyeblikket og så kan han godt være der i en måned til i det andre. Blir helt tullete i hode av det. :)

Så deilig å høre at det er andre som har det sånn! Begynner å gå opp for meg at babyen faktisk må ut :P (fryktelig flink til å være tøff på utsiden, men er ikke så tøff inni)

Ja, samme her! Begynner å bli så lei av å vente. Men så er det jo 12 dager igjen til vi har termin så vi bør vel egentlig roe helt ned.. :p men samtidig sier dem jo at 14 dager + - er helt normalt.. Så er ikke så lett :) hver morgen når jeg har voknet denne uken har jeg tenkt "åja, ingen fødsel i natt heller" Hehe

Er førstegangs jeg også. Begynner å lure på om jeg noen gang vil føle meg klar for å bli mamma. Jeg elsker jo nurket som ligger i magen. Er bare så uvirkelig enda.

Du er ikke aleine om å ville det, men jeg får vel la det være så lenge han ligger på tvers ;)

Ja, samme her! Begynner å bli så lei av å vente. Men så er det jo 12 dager igjen til vi har termin så vi bør vel egentlig roe helt ned.. :p men samtidig sier dem jo at 14 dager + - er helt normalt.. Så er ikke så lett :) hver morgen når jeg har voknet denne uken har jeg tenkt "åja, ingen fødsel i natt heller" Hehe

AKKURAT sånn jeg tenker også!! "Ikke noe i natt heller nei :/ " Ja, vi har jo egentlig ingenting å være leie for ennå :P Men blir jo ikke noe mindre babysjuk av at alle andre får :P

Er førstegangs jeg også. Begynner å lure på om jeg noen gang vil føle meg klar for å bli mamma. Jeg elsker jo nurket som ligger i magen. Er bare så uvirkelig enda.

Skjønner hva du mener...! Kan jo hende det blir mer virkelig når vi skal ha de ut eller når de endelig er her :) Håper det!

Jeg er også førstegangs... og akkurat nå for dagene vil jeg bare at noe skal skje... pga begynner å kjenne det på kroppen i form av smerte i lysken og bekken:P
Fikk i går smerter som kom og gikk + virket som det lekket litt fostervann... meeen så har det stoppet opp... men fikk en liten smakebit på
"oi skjer det noe nå??" Og tok det mer med ro enn jeg trodde.... skjønt litt nervøs ble jeg jo:P hehe
Men vil gjerne at noe begynner å skje selv om det ennå kan ta tid... men ungen må jo ut, man må jo gjennom det.... Så da vil jeg heller bare hoppe i det enn å måtte vente:P

Er det oftest om natta riene starter? Jeg vil så gjerne bli ferdig jeg og...Er litt smålei av å være stor!

Jeg er også førstegangs... og akkurat nå for dagene vil jeg bare at noe skal skje... pga begynner å kjenne det på kroppen i form av smerte i lysken og bekken:p
Fikk i går smerter som kom og gikk + virket som det lekket litt fostervann... meeen så har det stoppet opp... men fikk en liten smakebit på
"oi skjer det noe nå??" Og tok det mer med ro enn jeg trodde.... skjønt litt nervøs ble jeg jo:p hehe
Men vil gjerne at noe begynner å skje selv om det ennå kan ta tid... men ungen må jo ut, man må jo gjennom det.... Så da vil jeg heller bare hoppe i det enn å måtte vente:p

Så deilig å føle at man tar det med ro da :) Jeg ser for meg enten knusende ro (men nervøs) eller full panikk :P Det er litt det jeg føler også! Blir gal av å vente... Er en sånn som elsker å planlegge, så dette er jo helt drepen :P

Er det oftest om natta riene starter? Jeg vil så gjerne bli ferdig jeg og...Er litt smålei av å være stor!

Hos de fleste jeg har snakket med har det gått enten på kvelden eller natta, man vet ikke om det er vanligst eller ikke... Håper helst på morgenen etter frokost, jeg :P Så jeg er uthvilt og mett :P Mhm! Hvor langt på vei er du? :)

Er førstegangsfødende... Har termin 17. Mai, men vil jo helst føde før det :p har to søstere som fødte før termin... Så håper jo på det da! Så kjedelig hvis det skulle gå over termin... Men kjenner liksom ikke noe tegn til det. Vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller :p

Det er sant! Er jo bare å begynne ett sted :p

Han får komme rett etter at du har kommet hjem etter eksamen da, vettu :) Skoleeksamen eller innlevering? :)

Skoleeksamen ja. 6 timer :D Men om fødselen ikke starter i natt eller natt til mandag, så er jeg rimelig trygg på at det skal gå bra :) Kan jo fortsatt gå mange dager... :p

Forstår hvordan dere har det og dette svangerskapet var mitt andre ;)
Likevel følte jeg meg fersk og usikker før fødsel - man glemmer på en måte hvordan man følte det på kroppen, husket det var vondt men ikke hvordan direkte jeg hadde opplevd det sist.

Siste tiden dette svangerskapet var jeg tullerusk. Håpet og håpet spesielt pga jeg hadde så mye vondt på slutten, samtidig som jeg var nervøs for fødselen, smerte og alt jeg visste ville komme med. Ble litt todelt og totalt tullerusk ;)

Men da det først var alvor tok jeg det rolig. Kroppen var klar, psykisk var jeg klar og det er liksom ingen vei tilbake ;)
Og kvinnekroppen er laget for å føde :) det er jo en viss trygghet midt oppi det hele :)

Jeg hadde sett for meg at min fødsel nå skulle starte på natta siden det var det den gjorde sist, men denne gangen meter jeg det fra 08:00 på morgenen ;) så veldig forskjellig det der :)

Masse lukke til med det herlige dere har i vente jenter :) må løpe nå for amming kaller igjen ;)

Back
Topp