andre som har det sånn?

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
når jeg ligger nede, og plutselig får et lite hosteanfall... så gjør det skrekkelig vondt i magen, under navlen, midt i og på siden... stikker på en måte..
andre som opplever det?
grue meg hver gang jeg kjenner jeg må hoste...som regel når jeg har lagt meg og...

Ja, noen ganger når jeg nyser/hoster stikker/ river det litt på hø side. Har kjent det litt på ve side også:)

Så er nok normalt. Husker det var sånn med førstemann også:)

Jupp - sånn her det her å.. og samme kan skje om jeg bruker magemusklene for å komme meg opp etc.. Tror det er helt normalt :)

det var godt å høre :)
wee da har jeg faktisk et graviditets symptom da :P

Jeg har også merket at det skjer mye i nedre delen av magen(helt fra ca 3+2 ca.). Veldig ømt, stikkete, følelse av å være gnudd/stappa. Har ikke kunnet bruke all slags bukser, for da har det presset for mye! Har også noen ganger vært nødt til å utsette nr. 2`en på do,
ØMT.no

har egentlig vært betraktelig roligere idag og igår. Har lest andre steder at det kan være litt ømt og ubehagelig noen uker, og at det deretter gir seg.

Det er ligamentsmerter og helt normalt i svangerskapet!! Jeg har hatt det mye de første ukene i alle mine svangerskap! :)

Back
Topp