Andre som har det sånn ?

lille_pus

Gift med forumet
8 uker i dag, og endelig har den konstante kvalmen gitt seg[:D] Eneste er at eg fortsatt sliter med matlysten, og blir dårlig når eg beveger meg mer enn 1 time til sammen. I tillegg har eg lagt merke til at magen plutselig blir kjempehard, andre som har det sånn ? Husker det fra forrige svangerskap også, men da begynte det ikke før i uke 20 eller noe.

har hatt kvalmen siden dag 1 og den er fremdeles her. får hodepine i sammenheng med kvalmen, så her blir jeg VELDIG dårlig gitt.
ikke noe særlig å ha sånt når jeg skal begynner på jobb om noen dagr[:'(]
elrs så er matlysten på plass, føler meg sugen hele tiden, men prøver å la vær..[:)] for da blir jeg så oppblåst og døsig[8D]

jeg har ikke matlyst i det hele tatt, sliter ikke mye med kvalme, men har rett og slett ikke lyst på mat. Å når jeg spiser er det bare en liten bit så blir jeg mett. Får håpe jeg får tilbake litt av matlysten. Ellers er jeg veldig trøtt, sover nesten 12 timer om natta å kanskje 1 time på dagen.. blir spennende å bynne på jobb igjen etter ferien.. uff.. grur meg.

Her har å kvalem gitt seg noe. men kjenner den fortsatt litt i løpet av dagen.
Men blir ikke hard i magen enda.men husker jeg ble det rundt uke 20 med forrige mann.
Litt sånn kynner aktig.
Sikkert bare livmoren som jobber å vokser..
[:D][:D]

Back
Topp