Andre som har begynt å jobbe litt?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Vi har startet å ta ut gradert permisjon og jeg jobber to dager i uka. Enn så lenge er hun med meg på jobb, for jeg klarer ikke reise fra henne. Har henne hengende i ring slynga på magen og der trives hun jo kjempe godt.

Jeg driver forretningen jeg jobber i pg det er derfor dette lar seg gjøre;) andre som har planer om gradert perm etterhvert?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Jeg begynner å jobbe 50% i desember:)skal jobbe 50% ut mai og så ha litt 100% perm igjen og 8 uker ferie så er ikke fullt tilbake i jobb før 29.august:)

Jeg skal ha 100% permisjon i hvertfall til juni neste år, hvis vi har råd til det så forlenger jeg permisjonen til etter fellesferien. Jeg er stadig vekk innom jobben og skravler litt med kollegaer da :)

Her blir det permisjon ut august 2014 så overtarpappaen i 12 uker. Jeg er student så derfor blir det slikt

Jeg ska jobbe 6 uker fra 30 desember, for da ska pappaen ta ut perm. Så tar eg perm 6 uker, før han tar de neste 6 ukene med perm. Så tar eg perm og ulønnet perm/ferie fram til barnehagestart i august. Han tar vel sine 2 siste uker med perm når eg har ferie... Faktisk pappaen's ønske å gjøre det slik.

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Kan man endre til gradert permisjon når man allerede har begynt på permisjonen?? Hvordan ordner man i tilfellet det? Jeg skal begynne jobbe en kveld i uka se. Trodde jeg vare ville miste de dagene.

Kan man endre til gradert permisjon når man allerede har begynt på permisjonen?? Hvordan ordner man i tilfellet det? Jeg skal begynne jobbe en kveld i uka se. Trodde jeg vare ville miste de dagene.
Sniker litt her ;) bare finn skjema om gradert på nav og meld i fra i god tid før de ordner meste mnd "lønn". Jeg begynner 30% fom 1 nov for å strekke permisjonen. Har ikke mulighet til ulønnet eller 80% lønn og lengre perm...

♡ Linn-Kristin ♡

Jepp;) vi har alltid gjort det sånn!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Nei, ikkke klar te å starte jobb hverdagen ennå. skal ha permisjon ut april og begynner å jobbe igjen i mai, og det syns eg er tidlig :/
vil være lengst mulig hjemme å nyte tiden med minsten :)
så får vi råd og mulighet så søker eg om ulønnet perm etter permisjonstida :)

Back
Topp