Andre som handler hos Sparkjøp?

Evette

Gift med forumet
På nettbutikken. Jeg er storfan av shopping der å har vært det lenge. Men siste tiden føler jeg at de har blitt sinnsykt trege med å få ut bestillinger. Tar gjerne 2-3 uker før jeg får varene. Jeg bestilte varer for 1 uke siden og de har fremdeles ikke sendt det avgårde! Er jeg urimelig nå? Eller er det drøyt at de skal bruke så lang tid?

På nettbutikken. Jeg er storfan av shopping der å har vært det lenge. Men siste tiden føler jeg at de har blitt sinnsykt trege med å få ut bestillinger. Tar gjerne 2-3 uker før jeg får varene. Jeg bestilte varer for 1 uke siden og de har fremdeles ikke sendt det avgårde! Er jeg urimelig nå? Eller er det drøyt at de skal bruke så lang tid?
Jeg er heldig å ha butikken på nærsenteret, så jeg trenger ikke bestille derfra lenger. Før tok det jo bare noen få dager, så dumt det skal ta så lang tid nå. Står det noe nytt i leveringsgarantien dems? Nytt system? Hva sier dem når du ringer?

Har bare handlet fra nettbutikken én gang for et par år siden. Det tok to uker før varene kom. Jeg er enig i at det er drøyt.

Tok nesten 2 uker for noe naboen bestilte, har aldri bestilt selv da butikken ikke er så langt unna. Syntes det er lang leveringstid! Jeg har bestilt varer på jollyroom, fikk alt etter 4 dager :)

Jeg sendte en mail å spurte. Og sa at viss det var problemer med ordren ville jeg ha beskjed. Og ja, de manglet 1 vare. Jeg forstår at ting kan bli tomt, men da synes jeg at de bør opplyse kunden om det slik at det slipper å bli et irritasjonsmoment! Og så har jo de den kjekke reglene om at en ordre ikke kan endres på. Overhodet. Så nå må jeg vente på alt uten engang å vite når det kommer. Det var ikke slik for et år siden, da ble alt pakket å levert superfort!

Jeg har bare bestilt garn derfra og det tok ikke lang tid å få det. Det er lenge siden nå da, så husker ikke eksakt hvor lang tid de brukte. :-)

Brukte å gjøre det før. Nå er det lenge siden e har bestilt noe derifra.
Tok lang tid å få pakken (+- 2 uker), og hvis de va fri for 1 vare som e bestilte, så fikk e null beskjed, de sendte alt det andre og fikk aldri den 1. tingen e bestilte som de ikke hadde!

Brukte å gjøre det før. Nå er det lenge siden e har bestilt noe derifra.
Tok lang tid å få pakken (+- 2 uker), og hvis de va fri for 1 vare som e bestilte, så fikk e null beskjed, de sendte alt det andre og fikk aldri den 1. tingen e bestilte som de ikke hadde!
Du fikk iallefall de andre varene! Jeg må vente på alt! Æsj altså. Har virkelig likt den butikken men begynner å bli litt lei av dette..

Ikke opplevd at det tar lang tid.
Men bestilte en gang garn og klarte å få forskjellige partier på enkelte nøster (som var i samme fargr). Godt jeg ikke skulle strikke en genser el noe!

Vo har Sparkjøp i nærheten, så jeg turer heller ut der å tar meg en kikk framfor å bestille :) Syns de har mye fint til en billig penge :)

Jeg handler der hele tiden og har alltid fått varene raskt (maks 2 uker, men som oftest i løpet av bare 1 uke). Svært fornøyd :)

Bodde på bygda i nordnorge før. Da bestilte vi på nett. Men det er jo lenge siden. Nå forventer jeg hurtighet av en nettbutikk.

Og nå bor jeg ikke 5 min unna sparkjøp en gang, så bestiller ikke der lengre.

Back
Topp