Andre som hadde stritt hår før???Som har fått krøller?

Astrone Laluna

Glad i forumet
Eller Fall etter graviditet??
Jeg hadde skikkelig glatt og stritt hår før,no er det mye fall i det,vertfall når det er vått og nyvasket.
Jeg liker fall jeg altså,men kan bli litt mye til tider[8D]

andre som har opplevd dette?

Japp. Blitt mer og mer fall siste årene. Hadde alltid heeeeelt glatt hår. Umulig å gjøre noe med det.

Nå er det blitt helt krøllete. MASSE krøller, men jeg kan lett børste de ut. Børster jeg ikke, ser det ut som jeg har tatt en heftig permanent.[8D]

ORIGINAL: New Fresh

Japp. Blitt mer og mer fall siste årene. Hadde alltid heeeeelt glatt hår. Umulig å gjøre noe med det.

Nå er det blitt helt krøllete. MASSE krøller, men jeg kan lett børste de ut. Børster jeg ikke, ser det ut som jeg har tatt en heftig permanent.[8D]

ja,noe sånn her også,er lett å stritte de ut liksom[:D][:D]
er bare fall her da.

Ikke etter graviditet. Men fikk fall/krøller da jeg satte inn p-staven. Mange år siden jeg tok den ut, men håret har fortsatt krøller....

ORIGINAL: tuppamaara

Ikke etter graviditet. Men fikk fall/krøller da jeg satte inn p-staven. Mange år siden jeg tok den ut, men håret har fortsatt krøller....

hehe,det har jeg aldrig hørt om[:D][:D] morsomt.

Jeg hadde kjempestritt hår frem til graviditenene. Nå har jeg fått 3 unger og håret har MYE fall enda jeg har langt hår... enda godt jeg ikke skal ha flere barn for da hadde jeg vel endt opp med afrokrøller [:D]

min lillesøster hadde helt flatt hår til ungdomsskolen, også ble det plutselig masse krøller:) Så det har nok noe med hormoner å gjøre:)

ORIGINAL: Astrone Laluna

ORIGINAL: New Fresh

ja,noe sånn her også,er lett å stritte de ut liksom[:D][:D]
er bare fall her da.

Hehe, her er det korketrekkere omtrent![8D]
Neida, ikke så ille (/bra) da, men masse krøller asså. Jeg liker det da.[:)]

nei,men andre veien... fått mindre krølla etter i va gravid... og tynnere hår[:)][:)][:)]

Har fått det etter tre store operasjoner[8|][8|] Og sjukepleieren flirte godt når hu tørka håret mitt etter første dusjen, 2 dagar etter operasjonen, når hu skjønte at eg hadde jo stritt hår før 

Både jeg og søsteren min hadde stritt hår da vi var små. Mitt var sånn at krølla jeg det gikk krøllene ut med en gang.
Men da vi begge var mellom 15 og 18 år klippa vi oss helt kort, guttekort liksom. Og hos begge kom det korketrekkerkrøller når vi slapp ut håret igjen.

Søstera mi har fått litt mer krøller enn meg, men så hadde jeg litt striere hår enn henne som liten også.

Eg hadde masse fall i håret mitt før, klippa meg kort å hadde det sånn nåken år. Når det voks ut igjenn så hadde eg korketrekkere faktisk, skjønte kje dritn eg [8D] Menne blei no fornødde me da då [:D]

Så blei eg gravid me littlo, i svangerskapet var håret mitt heilt fantastisk syns eg, rett ittepå fødsel og, men når veslo va ca 4 mnd så forsvann krøllene litt itte litt [&:] Plutseli va dei heilt vekk[:o]

No idag e da kommen tebake litt fall, kneppe eg lenge nok kan eg få fram litt krølle, men ikkje sånn so da va. Frisørane trøste meg me at dei kan fremdeles komme tebake, men eg begynne å få mine tvil der [8D]

Back
Topp