Andre som gruer seg til fødsel??

Miemor75

Flørter med forumet
Jeg er i uke 32 nå, og kjenner at jeg begynner å grue meg til selveste fødselen.....[:-] Jeg er jo så "pinglete", tenk hvis jeg rett og slett ikke greier det, bare gir opp..... Masse rare tanker surrer i hodet mitt.... Men så vet jeg jo at det pleier å gå godt da, og at vi finner uante krefter.... Så jeg trøster meg litt med det. + at både mor og søs hadde helt greie fødsler, det skal visst gå litt i arv, så det trøster jeg meg også med....
Andre som gruer seg?? Det er vel helt normalt når man er førstegangs... Men gleder meg jo helt utrolig til å få det lille nurket i armene mine da... Tipper hun har masse svart hår som sin far [:D]

Det går nok bra, tenk på alle de andre det går bra med, og det er profisjonelle folk som beh deg. Så det går så fint så...[;)] men det er nok lurt å forbrede seg mentalt...det hjalp meg. Være optimist!!!!

Ja, det er det som er litt rart, for jeg gleder meg også, samtidig som jeg gruer meg..... Men alle sier at det er det største di har vært med på, så at det er en spesiell opplevelse er nok helt sikkert!! Men det var de smertene da............................ (pingle pingle.......)

Eg veit at det kommer til å være vondt, men eg kan ikkje si at eg gruer meg noe særlig.. Eg trur ettersom ukene går nå så kommer eg til å bli meir og meir klar og gleder meg til barnet skal bli født

di sier vi får krefter vi ikke ante vi hadde når det hele er i gang,så at du klarer det,det gjør du[:)]

jeg er så gira på å få dette overstått at jeg gleder meg mer en jeg gruer meg.kjenner det stikker litt innimellom....for det kommer jo til å bli vondt.men tror det blir helt anderledes når vi er oppi det en nå når vi sitter å grubbler på det!

Jeg liker ikke å se en fødsel på tv,men jeg skal føde to stykker og jeg gleder meg[:D]

Jeg er kjempe redd[&o]
Er egentlig ikke så redd for smertene er tøff der, men det er så mye annet rundt fødselen jeg godt kunne vært foruten[:'(]

Gruer meg mer nå enn med første mann,for nå vet jeg hva jeg har i vente.

ja, har fødselsangst.
går på samtaler på sykehuset.
er ikke bare smertene som bekymrer meg,
men mye rundt det hele.

ORIGINAL: beate82

Gruer meg mer nå enn med første mann,for nå vet jeg hva jeg har i vente.

ohyeah.. signerer her...

Halloen....
Jeg har faktisk enkelte dager som Jeg gruer meg mere enn andre...
Jeg begynnte og skønne for ca I måned siden hva som nærmet Seg...

Jeg gruer meg... Mest fordi jeg ikke vet hvordan det vil bli, og jeg liker å ha litt kontroll. Gruer meg for å ligge naken foran ukjente folk, og gruer for klyster og er redd for å bæsje når jeg presser og redd for å revne mye. Selve smertene er jeg ikke så redd for, for jeg klarer ikke forestille meg hvor vondt det gjør.... Har heller aldri ligget på sykehus, og gruer meg til det og....

jeg bare gleder meg[:D] gleeeder meg[:)] *lyst gass og masse killing på ryggen* og i potten ligger det et lite nydelig barn

Jeg har da bare født ett barn tidligere,og helt ærlig... der og da var det merkelige og negative tanker ,men de tankene tenker jeg ikke igjen med det første ... DET ER DEN MEST FANTASTISKE OPPLEVELSEN I MITT LIV!!!

Kroppen din har uante krefter som en huleboer fra steinalderen! Du vil bli så stolt over dine,enda,uante krefter som hjelper ditt barn ut i verden! Dette klarer du! Kroppen din styrer og gir deg tegn på hva du skal gjøre... Jobb med kroppen og ikke stritt imot!

LYKKE TIL,

jeg unner deg denne opplevelsen og er selv sjalu (på en positiv måte).. ønsker meg mange barn!!!!!!  

ORIGINAL: tingeling1

Jeg gruer meg... Mest fordi jeg ikke vet hvordan det vil bli, og jeg liker å ha litt kontroll. Gruer meg for å ligge naken foran ukjente folk, og gruer for klyster og er redd for å bæsje når jeg presser og redd for å revne mye. Selve smertene er jeg ikke så redd for, for jeg klarer ikke forestille meg hvor vondt det gjør.... Har heller aldri ligget på sykehus, og gruer meg til det og....

Jeg har også kun ligget på sykehus når Jeg ble født.....
Synes også at det kan bli litt skremmende, Selv om vi bor ganske nært det... [:D]

Gruer meg og gleder meg. Det går litt opp og ned, fra dag til dag. Føler liksom at det er så lenge til, men det er det jo ikke. Prøver å forberede meg litt mentalt. Hjalp med en ekstra fødsel time hos jordmor.[:)]

Akkurat sånn føler jeg det også! Smertene har jeg ikke gruet meg for et sekund, det er alt det andre ved fødselen som er skummelt!

ORIGINAL: tingeling1

Back
Topp