Andre som gir vanlig middagsmat?!

feb&mars

Elsker forumet
Her gir vi ofte det samme som vi har til middag så lenge det vi spisesnur "sunt" og ikke sterkt. Prøver å begrense saltmengden..og han spiser alt..der tror jeg vi gjorde "feil" med når 1 han fikk bare babyglass til han va et år or ville verken ha noe av det jeg spesiallagde til han eller det vi spiste......han er fortsatt kresen mens minsten spiser alt vi putter i han, så her går d mye i vanlig mat....
 
Jeg lager hjemmelaget middag til han foreløpig. Prøver å lage middagene så de ligner på maten jeg lager til meg selv, bare uten salt. Men han får gjerne smaksprøver på alt jeg spiser, slik at han blir vant til mange forskjellige smaker, Ser ut til at dette fungerer greit, han liker absolutt alt bortsett fra avocado :p
 
Jenta vår får desverre mest på glass.. Jeg synes det er helt forferdelig, har laget retter til henne da, men hun spiser ikke like mye da, så hun har sikkert blitt kresen. Men hun smaker på nesten alt vi spiser, så lenge det ikke er masse krydder og salt. Pluss at vi er selv ekstremt dårlig på å lage oss middag! Så det får bli nyttårsløfte vårt; lage middag hver dag og ihvertfall slutte med babyglass:p
 
Back
Topp