Andre som fryser?

MaggieMay

Flørter med forumet
Brrrrr... sliter sånn med å holde på varmen. Føler jeg går rundt å er kald konstant. Uansett hva jeg gjør så vil liksom ikke temperaturen opp. Eneste som hjelper er en varm dusj, ullklær og ligge under dyna :eek: Får ofte feberfølelse i kroppen, men tempen er fin. Andre som fryser noe innmari fortiden?

Fryser ikke hele tiden, men kjenner jeg er litt mere frysepinne enn normalt :happy:

Jeg fryser mye.. dårlig sirkulasjon, for kald på henda hele tiden. Og grøsser ofte, må krype under dyna og varme meg. Men plutselig kan det snu og jeg går rundt i singlet. Rare kroppen.

Sitter stort sett me teppe rundt meg og fryser, mens resten av familien går i tshorte.. så ja,stort sett hele tiden.

Fryser mye mer enn før, så er en skikkelig frysepinne. Så det hjelper jo ikke akkurat at det nå har blitt minusgrader og skikkelig kaldt ;)

Jeg er også ganske frysen, og svimmel til tider. Har allerede tatt to dusjer i dag bare for å få varmen i hele kroppen igjen :P

Ja, noe hinsides! Jeg er også frysepinne fra før:confused:

Jeg fryser vanligvis ikke men nå fryser jeg hele tiden. Jeg går på blodfortynnende så har gått utifra at det er årsaken.

Er frysepinne frå før, men hjelper ikkje akkurat å vera gravid nei :p

Ser vi er mange som fryser om dagen ja!:nailbiting: Hjelper nok ikke att vinterkulda har komt heller! I dag blir det tomatsuppe og varmeflaske under rumpa ;)

Fryser en del, men veit ikke om det er pga graviditeten eller om det er fordi det plutselig ble bråkaldt her jeg bor :joyful:

Herregud, trudde det bare var meg! Har vært skikkelig frysepinn de siste ukene. Begynte i ny jobb 4 dager etter jeg fikk 2 blå streker på testen. Trudde det var lokalene som var veldig kalde, men det er sikkert bare meg. For de andre har ikke vært like kald som meg :hilarious:

Ja, men nå beveger jeg meg ikke noe særlig heller, pga kvalme. Ligger i sofaen hele dagen. Så ligger her med ullteppe over meg.

Jeg er også kald, fryser mer enn tidligere.. funnet frem vinterdynen allerede!
Kanskje det har noe med temperaturendringene i kroppen å gjøre?

Back
Topp