Andre som følges ekstra opp?

Nori10

Betatt av forumet
har hatt veldig mange sa, og begynner på progesterontilskudd i kveld og ulyralyd om 3 uker. godt å bli fulgt opp tidlig når d har gått gærnt så mange ganger.

hvordan følges du opp?
 
Jeg skal på tul rundt uke 6-7 pga ma i januar. Regner med jeg får litt ekstra oppfølging senere i svangerskapet også pga for tidlig fødsel med jenta mi.
 
Jeg går på medisiner som ikke er like heldig. Så kommer til å ta kontakt og oppfølging med sykehuset hele veien.
 
Jeg har hatt svangerskap utenfor livmoren tidligere, så får i hvert fall tidlige UL.
 
Jeg har hatt svangerskapsforgiftning og skal følges opp ekstra grunnet det. Men aner ikke i hvilken grad eller hvordan de har tenkt å følge det opp.
 
Jeg går på crinone, har gjort det siden el. Skal fortsette på det til uke 8. Jeg får også ul i uke 8. Er utrolig glad for den oppfølging jeg får etter tidligere ma og sa [emoji4]
 
Vi mistet Thea i uke 36+5 i nov 2016. Vi kommer til å ha ekstra oppfølging av det. Så det jeg vet til nå er tul i uke 8+2, duo test uke 12 ordinær ul uke 18, hjerte ul i uke 22. Vekstkontroller ca hver 4 uke etter det. Ellers blir det oppfølging av fastlege/jordmor også vil overlegen på fostermedisinsk på KK Haukeland finne ut i lag meg meg og samboer hva vi trenger utover dette.
Kommer til å bli mangen besøk, håper bare jeg klarer å nyte dette svangerskapet. Til nå føler jeg at jeg ikke kan glede meg ennå siden vi mistet sist, og vet at det kan jo skje igjen. Selv om sannsynligheten er liten for det.
 
Jeg er slankeoperert å vil derfor ha tett oppfølging.
Legen i morra å bli da henvist videre. 6+1 i morra
 
Mistet en liten gutt i uke 16 i november, så jeg har blitt lovet litt ekstra oppfølging med ultralyd denne gang :Heartblue Satser på første ultralyd i uke 7-8 for å se at hjertet slår, og så kan det nok hende at jeg vil gå til privat ultralyd noen ganger dersom jeg føler meg urolig :nailbiting: Foreløpig beholder jeg roen og sier til meg selv at det ikke er noe jeg får gjort fra eller til :flower
 
Jeg skal ha ekstra oppfølging pga tidligere alvorlig svangerskapsforgiftning med prematurt barn og pga exu og MA ifjor.
 
Jeg får vel en ekstra ul i uke 33 denne gangen også pga de med leddgikt ofte føder for tidlig og litt undervektige babyer, men ikke noe mer enn det tror jeg :)
 
Back
Topp