Andre som føler seg "ubrukelige"? ;)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Jeg har egentlig levd i "hi" (det vil si på soverommet, med alt av kjeks, knekkebrød, vann og frukt på nattbordet :p) den siste uka... Det vil si minimalt med aktivitet og impulser på noe vis siden formen er helt på trynet... Mobiliserer alt jeg har av krefter på ettermiddagen for å prøve å få litt kvalitetstid med sønnen min på snart 3 år, men mye mer enn det orker jeg ikke.

Husker at jeg hadde det slik sist gang også, men da hadde jeg ikke ett barn å tenke på i tillegg. Så da kunne jeg leve i "hi-et"

Andre som føler seg liiiiitt ubrukelige?? 6+6 i dag så dagene sniker seg avgårde på ett vis... Tror jeg hadde blitt smårar om jeg ikke hadde hatt forumet å sjekke ;)

Ha en videre god dag alle sammen :)

Jeg har det på samme vis :( jeg ligger og mye i sengen, men i går og i dag har jeg klart å være litt oppe. Bruker og mye krefter på sønnen, og faller i grus etterpå. Jeg var lik når jeg gikk med sønnen min, men da kunne jeg bare tenke på meg selv. Da løsnet ting litt når jeg kom uti uke 13, håper det samme skjer nå.

føler med deg :)

følt meg slik siden uke 6 jeg også :P når er jeg 50% sykmeldt, så dagene blir lagt opp med 3,5timer på jobb, så 4 timer søvn før sønnen og samboern kommer hjem fra jobb/bhg :P

Jeg er uggen trøtt og sliten konstant. Og har en 2011 jente som er i hundre. Urk.. Gleder meg til 2 trim!

Jeg er trøtt og ingen energi, og viss jeg plutsli får energi slik som nå for en time siden så synker jeg sammen og er ti ganger verre vist keg har gjort noe:( vaska gulve på badet ista og har synket sammen nå å vil bare sove :(

All respekt til alle dere som allerede er mødre!!! Orker ingen ting i over en uke nå, overkompanserer på jobb for å ikke vise kvalmen slappheta, så når jeg kommer hjem er jeg ødelagt, og får kjæresten til å fly hit og dit å gjøre tjenester for meg! Var så flink til å trene i starten, nå er jeg håpløs slapp og tjukk!:) 8+4 her:)

Er også veldig kvalm og slapp og all energi går til 50% jobb og lille tassen på 2,5 år. Noen dager er ganske så slitsomme men heldigvis klarer jeg jobbe litt slik at dagene går litt fortere... Og ja det var litt lettere sist graviditet når bare hadde meg selv å tenke på, men samtidig får 2,5 åringen meg til å ta frem litt ekstra krefter slik får litt mer ut av dagene.... Så er det bare legge deg veeeldig tidlig om kveldene!

Føler meg også litt "ubrukelig for tia, er så slapp og trøtt, spesielt de siste to dagene. Treninga har gått i dass føler jeg og nå må jeg spare opp energi til å ta meg av de to villbassene vi har. Vil helst sove nesten hele døgnet, men hjelper å trille en tur for dag :) Håper også det bedrer seg i 2 tri!! God "bedring" jenter!

Back
Topp