Andre som føler det samme som meg?

Mommy Bea

Betatt av forumet
Er jeg den eneste som blir litt lei når det ene barnet etter det andre blir født noen dager før termin eller rundt termin? Jeg kjenner MANGE som har vært gravide og hatt termin i disse tider, og omtrent alle har født før termin eller dagene rundt termin. Jeg er veldig glad på deres vegne! Men jeg har begynt å tenke at dette er så typisk at skal skje MEG, at jeg skal være den eneste som må gå over tiden og akkurat nå føles det som om jeg ALDRI skal bli ferdig med dette svangerskapet! Har termin i dag, men overhode ikke tegn på at noe fødsel er i gjære! Kjenner jeg er helt maktesløs og skikkelig lei - jeg vil også ha mitt barn i armene! :( Beklager syting, men måtte bare få det ut!

Eh nei du er laaangt fra den eneste:( Har termin i dag og like gravid enda pluss ingen tegn til noe fødsel her. Veldig glad for alle som får babyen sine, men nå MÅ det snart bli MIN tur!!! Har nesten mista troa på at han vil ut av seg selv denne gangen!:(

Venter nr 3 4. August:)

Jeg er nok litt verre enn deg. Har 4 dager til termin og kjenner virkelig på misunnelsen, på alle de som har fått sine små. Er så lei av å gå no. Håper jeg slipper å gå over hvertfall. Og så håper jeg at du får møte din lille idag :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Da skal du vite at du er ikke alene om dette. Dette svangerskapet har tatt evighet! Jeg er såååå sliten og vil bare bli ferdig :(

Prinsen ventes 06.08.13

Nei på tirsdag.. Gru gleder meg.. Er redd for keisersnitt og hørt masse skrekk historier om å bli satt på drypp! Men tror de skulle begynne med en ballong og noe? noen som har erfaring med det??

Nei på tirsdag.. Gru gleder meg.. Er redd for keisersnitt og hørt masse skrekk historier om å bli satt på drypp! Men tror de skulle begynne med en ballong og noe? noen som har erfaring med det??
Jeg ble satt i gang med nr en pga vannavgang uten rier. Kommer vell an på hvor moden du er? Hadde vell 1 cm åpning, så slapp balong, fikk stikkpille. Fikk rier 30 min ette pillen var satt. Ballongen blir vell satt in for å modne. Slapp å få drypp, dvs mistet pressriene etter en stund på slutten og da ble drypper koblet på. Håper fødselen går fint for deg og at den blir så naturlig som mulig.:)

Ja når jeg var på overtids kontroll 7 dager over mente legen at jag hadde ca1 cm åpning.. Så kanskje jeg også kan få modnings tabl. Istedenfor ballongen? for hvis jeg har forstått det riktig blir du vell sendt hjem igjen hvis du får den ballongen for den ska vell dette ut av seg selv? Ja tusen takk, håper også på vaginal fødsel!! Er litt klagete og merker jeg er blitt veldig negativ:/

er vel egentlig ikke lei, bare skikkelig utålmodig. har enda 4 dager igjen til termin, men har aldri gått gravid så lenge... så dette er skikkelig rart. gleder meg tilogmed til fødselen.....

Ja når jeg var på overtids kontroll 7 dager over mente legen at jag hadde ca1 cm åpning.. Så kanskje jeg også kan få modnings tabl. Istedenfor ballongen? for hvis jeg har forstått det riktig blir du vell sendt hjem igjen hvis du får den ballongen for den ska vell dette ut av seg selv? Ja tusen takk, håper også på vaginal fødsel!! Er litt klagete og merker jeg er blitt veldig negativ:/
Ja får håpe du får stikkpillen. Ja den skal vell dette ut, så da kan det jo risikere å ta lenger tid. Men noen må jo ha flere runder med pillen også. Men da blir du hvertfall ikke sendt hjem! Skjønner godt du er negativ nå! Det må være lov!:)

Ja men sånn som det hørtes ut på legen blir det ballong, modnings tabl. Drypp og hvis ikke det funker så blir det KS... Siden jeg er førstegangs merker jeg at jeg synes det er litt skremmende alt dette! men nå vill jeg bare ha babyen min i armene mine!! Eyes on the price;)

Skjønner at dere er lei, som enten er på termin dagen eller har gått over, for jeg er drittlei og er bare 37+3 på vei. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut, og kanskje jeg går overtid enda?! :eek: Har så vondt hele tia, det "brenner" under ribbeina, det stikker og river i understellet og jeg har bare lyst å gå i dvale. Ikke klarer jeg å sove hele natta heller og det gjør jo dagen så mye triveligere både for meg og de jeg bor sammen med!
Har ingen grunn til å klage egentlig, med tanke på dere som skulle ha vært ferdig nå, men måtte bare!
Håper dere alle får gullan deres fortest mulig! :) Misunner dere kjempe masse som snart er i mål!

Har den samme følelsen.. Alle føder jo før termin for tiden.. Her er allerede papsen begynt på fødselspermisjon, så for hver dag som går så mister vi en dag sammen med bebis før han skal på sjøen igjen.. Tålmodighetsprøve til tusen!!!

Back
Topp