Andre som får vondt

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Eg sliter så sabla mykje med mensensmerter i kveld.... Har tatt paracet no, men vil vite om det er andre som har det same. Eg er ikkje redd altso[:)]

ORIGINAL: dørti gullkorn

Har litt smerter i området ved livmoren og i korsryggen.. men det er ikke så veldig likt menssmerter nei..
prøver å holde meg unne paracet og smertestillende generelt egentlig jeg, så tør ikke ta noe:s

Eg trur nesten mensen er på veg altso, da føles grusomt.. Eg måtte bare ta ein paracet, eg vil ikkje gjera det ein gang.

Paracet er ikke skadelig i det hele tat og har ingen effekt på fosteret. Det fikk jeg vite da jeg hadde sånn tannverk jeg trodde jeg skulle dø og spiste 12 panodil zapp på en dag uten hjelp. Og min baby har det strålende ;) Det er bedre at du ikke kjenner smertene sånn intenst og klarer tenke på andre ting så du slipper å stresse for stress er verre enn paracet for baby ;)

Har hatt det sånn i dag og det er helt forferdelig [:(][:(][:(][:(] Men så har jeg lagd meg noe mat, tatt noe melk ( for den (¤/#/=# halsbrannen jeg konstant har) og hvilt meg litt i fosterstilling. Og det hjalp på en del del! :)

Jeg hadde det forrige søndag. Hadde kramper hele dagen, ble verre og verre, begynte tilogmed å blø litt.. men, antageligvis var det bare de strenge-greiene som strekte seg, og at jeg blødde litt var nok bare tilfeldig at det skjedde samtidig. Fikk konstantert infeksjon her, så fikk antibiotika kur jeg gikk på, og da kan man visst blø litt..

Dagen etter ga det seg, var bare "støl" i magen, ikke rart igrunn, for de krampene tok på, klarte ikke stå rett engang..

Jeg har hatt magesmerter innimellom, eller mer at det har vært ubehagelig vondt. [&:] Nå er det mer i rykk og napp og til å leve med. Jeg har mer stikninger enn mensenverk. 

jeg har mensen smerter av og til [:'(] auuu... legen sa det var normalt siden noe vokser og rører på seg inni der [:)]
har ikke så vondt at jeg må ta tab men syns synd på deg, det er noe drit [:@]

Eg hadde nok frika ut, hadde eg ikkje visst at eg pleier å ha slike mensensmerter då. Men det gav seg etter ein paracet og ei god natt søvn. Eg er ofte støl i magen også, så kan droppe å gjera meir enn å tisse visse dagar, og nett typisk, at den dagen må eg [8D] Så eg sliter med forstoppelse også... 

Har også sånne murringer i blandt - men er heldigvis ikke såå vonde, så ønsker at deres skal bli bedre!!!

Har hatt to-tre kvelder med skikkelig mageknip, har sliti veldig med treg mage og etter to timer med skikkelig mageknip - må ligge i forsterstillig og holde meg på magen! så har det "løst seg opp der inne og jeg får gått på do - så er nesten - men bare nesten.. glad for de mageknip greiene for de renser tross alt opp[8D]

Forstoppelse ordner jeg med litt youghurt, eller chai latte (nammmm)... det ordner ting etter kort tid;))

Back
Topp