Her blir det ca 22 månder mellom om alt går bra! Litt stresset av tanken i grunn, men gleder oss mest 
Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app
Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bestemte oss for å utsette barnehagestart selv, siden jeg likevel går hjemme! Så da får vi det likt, nyfødt og en på 20 mndBlir ca 20mnd mellom dem. Har alltid hatt lyst på maks to år mellom ungene, så det passa braeneste jeg "gruer" meg litt til er at vi har ikke råd til å sende eldstemann i barnehage før han er to år, så det kan nok fort bli litt hektisk å være alene med en nyfødt og en på 20 mnd
men det går vel
10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
Hehe, da kan vi klage til hverandreVi bestemte oss for å utsette barnehagestart selv, siden jeg likevel går hjemme! Så da får vi det likt, nyfødt og en på 20 mnd![]()
For et supert forslagHehe, da kan vi klage til hverandre
10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
Dette har vi bestemt også, med 20 mnd mellom, slenger meg med i klageklubben om det blir slitsomtVi bestemte oss for å utsette barnehagestart selv, siden jeg likevel går hjemme! Så da får vi det likt, nyfødt og en på 20 mnd![]()
VelkommenDette har vi bestemt også, med 20 mnd mellom, slenger meg med i klageklubben om det blir slitsomt![]()