Andre som får under 2 år mellom barna?

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Her blir det ca 22 månder mellom om alt går bra! Litt stresset av tanken i grunn, men gleder oss mest :-)

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Her blir det mest sannsynlig 20 mnd mellom dem :-)

Det skal nok gå fint, travelt, men fint ;)

Et vennepar av oss har en som blir 1 år om et par uker, og hun er allerede 4 mnd på vei, det var ikke planlagt for å si det sånn, men veldig koselig :)

20 mnd imellom mine :)

Her blir det ca 21 mnd mellom de! Sikkert litt slitsomt i starten, men perfekt på sikt! :)

Blir i underkant av 2 år her også.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Men må si jeg skjønner du blir stresset av tanken.. Har selv kjent på de følelsene der! men tror det blir mange flere gleder enn "sorger" :D

Blir ca 20mnd mellom dem. Har alltid hatt lyst på maks to år mellom ungene, så det passa bra;) eneste jeg "gruer" meg litt til er at vi har ikke råd til å sende eldstemann i barnehage før han er to år, så det kan nok fort bli litt hektisk å være alene med en nyfødt og en på 20 mnd:p men det går vel:)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Blir ca 20mnd mellom dem. Har alltid hatt lyst på maks to år mellom ungene, så det passa bra;) eneste jeg "gruer" meg litt til er at vi har ikke råd til å sende eldstemann i barnehage før han er to år, så det kan nok fort bli litt hektisk å være alene med en nyfødt og en på 20 mnd:p men det går vel:)

Vi bestemte oss for å utsette barnehagestart selv, siden jeg likevel går hjemme! Så da får vi det likt, nyfødt og en på 20 mnd :)

Vi bestemte oss for å utsette barnehagestart selv, siden jeg likevel går hjemme! Så da får vi det likt, nyfødt og en på 20 mnd :)
Hehe, da kan vi klage til hverandre;)

Blir ca 21 mnd mellom mine to

Blir 20 mnd mellom mine. Tror det blir travelt, men at de etterhvert skal få masse glede av hverandre :-)

Dette har vi bestemt også, med 20 mnd mellom, slenger meg med i klageklubben om det blir slitsomt ;)

15 mnd mellom her:-) så slenger meg på klageklubben etterhvert;-) har søkt inn W 2 dager i barnehage. Tror det kan være godt i starten ihvertfall.

Sønnen blir 2 år mnd før hemmeligheten kommer til verden.

Hilsen mamma'n med 1 gutt i himmelen (12.2.11), 1 gutt på jord (19.3.12) og 1 hemmelighet i magen (26.4.14) ❤

Back
Topp