Andre som får tette barn?

blomst3

Blir kjent med forumet
Er det andre her inne som får tette barn?

Dette er mitt barn nr 3, og har en gutt på 5 måneder nå, så mellom disse blir det knappe 13.5 mnd mellom

Her blir de tette, elsten fyller 4 år 3 mnd før termin.å mellomste fyller 2 år 1,5 mnd etter termin :-)

Lillemor er 18 mnd til termin :) Minien kommer 3 år før planen :P 

Egentlig ikke, men tett nok for min del!! Hehe :) Gullet mitt er 2,5 år når #2 kommer :-)

Tettere enn planlagt;) (med 2-3 mnd da;)) 

#1 fyller 2år i mai 2013, så da blir det litt mindre enn 22 mnd mellom de.

Har en som er født i september 2011 og termin 15 mars nå  så det blir 18 måneder mellom mine 2 :)

Spennende tid! Håper det kommer til å gå greit og at storebror ikke blir sjalu.. Tenker mye på det om dagen... :)

Ikke veldig tette, men tett nok for min del ja.... Han blir tre år i mai når babyen blir født i mars. Jeg satser på at det blir passe tid mellom de. :)

Nei, ikke egentlig. Storesøster blir 2 i februar, hadde mars termin 2011 :) 

Ja.. :) fødte sept 11,så blir 18 mnd :)

JAAA!!! hehe. Jeg har tvillinger på litt over 4 mnd. gammel og dette er nr 3 :P så her er blir det 3 tette :P

Oioi. tvillinger på 4 mnd faktisk! Det blir nok travelt!  Når er de født da? Min gutt er føt 27.januar i år, så blir ikke 14 mnd mellom disse to engang å jeg tror DET kommer til å bli travelt

Her blir det ca 20 mnd mellom! Mer enn tett nok etter min smak! :)

eg har en som blir 4 same månen eg får neste.å har ei på 9 måner som blir ca 17 måner.så ja.:)

oioi!!! jeg synes mine blir tette jeg, men når jeg ser hvor tette deres er så må jeg nok spise ordene mine.. har en gutt født april '11, så d blir knappe 23 mnd mellom de.

Blir 17mnd mellom her, så tettere enn planlagt :)

2 år og 11mnd her, passe for oss :)

#2 På Vei! skrev:
Egentlig ikke, men tett nok for min del!! Hehe :) Gullet mitt er 2,5 år når #2 kommer :-)

Nå er ikke jeg gravid da.
Men eldste her var 2,5år når tredjemann kom. Og da var mellomste 1,5år.
Så 3 barn på 2,5 år :P

Back
Topp