Andre som får litt vondt i blæra når de tisser på natten?

woordy

Flørter med forumet
Jeg var sikker på det var urinveisinfeksjon, hatt dette noen uker nå. Kommer egentlig på natten når jeg må opp å tisse.. Er akkurat som ett press, som ikke er særlig behagelig. Tok en stix, og var ikke utslag.

Er det normalt? Andre som har det slik?
 
Jeg fikk en stund ganske vondt i blæra når jeg tisset mye, akkurat som om blæra hadde blitt alt for full... Vet ikke om det er vanlig, men jeg følte det var en naturlig grunn til at jeg fikk vondt.
 
Jeg får litt smerter nederst i magen når jeg tisser og det er lenge siden sist...Aner ikke om det er vanlig, men skyldes ikke UVI hos meg heller. Mulig det er strekksmerter..?
 
Jeg får ganske vondt nederst i magen på natta, og det tror jeg er i forb med blæra som er full. Når jeg har vært på do blir det bedre...
 
Jeg får bare vondt dersom jeg holder meg for lenge før jeg går på do. men det går som regel over når blære er tømt!
 


Babylykke81 skrev:
Jeg får ganske vondt nederst i magen på natta, og det tror jeg er i forb med blæra som er full. Når jeg har vært på do blir det bedre...

 Ja sånn har jeg det også! Men har dette med graviditeten å gjør? Føler ikke det var slik før når jeg var oppe om natta.

 


woordy skrev:


Babylykke81 skrev:
Jeg får ganske vondt nederst i magen på natta, og det tror jeg er i forb med blæra som er full. Når jeg har vært på do blir det bedre...

 Ja sånn har jeg det også! Men har dette med graviditeten å gjør? Føler ikke det var slik før når jeg var oppe om natta.




Ja, det har nok med graviditeten og gjøre. Det er dårlig plass i magene våre nå, livmoren beveger seg sakte men sikkert oppover. Men inntil den kommer i riktig høyde og magen spretter mer ut, ligger nok blæra litt i klem. Og det kan være veldig vondt når den er full. Jeg tipper det går litt over etterhvert :)

Har også opplevd kraftige magesmerter som skremte meg skikkelig, men da var det tarmene som lå i klem, pluss at det var noen dager siden jeg hadde vært på do og bommilom. Dro på haste UL for jeg greide ikke stå på bena, men alt var i skjønneste orden. Er bare dårligere plass til saker og ting der inne nå, og det kan gi smerter. 

 
Jeg har det også slik, både da datteren min var i magen og denne gangen.. Jeg konkluderer med at det handler om plass og ligamenter hehe 
 
Back
Topp