• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Andre som er VELDIG varme?

Shauri

Forumet er livet
VIP
Husker ikke at det var sånn som dette sist gang..
Jeg KOKER! Var en tur på Ikea i dag, og var ikke mange ting jeg handlet egentlig, og bare lette ting, har nå vært hjemme i en time og jeg svetter i hodebunnen enda! Hver eneste gang jeg løfter en finger for å gjøre husarbeid her hjemme blir jeg kokvarm og føler jeg må dusje.
Skal bli godt å få ut disse hormonene som jeg har fått i dette svangerskapet kjenner jeg. Har aldri vært så varm før noensinne! Og sånne gråte-hormoner har jeg også fått overdose av, hehe.
Godt det ikke er lenge igjen nå!

IKEA? Det er jo galskap uansett :p har noen syke hetetokter jeg også.. Gruer meg virkelig til jeg kommer i overgangsalderen, for det er ikke no digg! Bra det ikke er lenge igjen da! :)

er gravid med nr fire, og har aldri opplevd dette før. Nå kan jeg ligge rolig på sofaen, og plutselig være gjennom våt av svette. Helt forferdelig!!!

Nei jeg tror ikke jeg er over snittet varm, selv ikke etter to timer på senteret på lørdag (PHU!), bare som jeg pleier på en måte.

Nå er ikke jeg gravid lenger, men svetter veldig mye om dagen og er kokvarm ene øyeblikket for så igjen og fryse...

mammatil2prinsesser skrev:
Nå er ikke jeg gravid lenger, men svetter veldig mye om dagen og er kokvarm ene øyeblikket for så igjen og fryse...

Syns å huske det var litt slik den første tiden med amming og slikt sist ja.. så jeg må vel bare forberede meg på det også når lillegutt kommer ut :P

Blææææ - nettopp tatt meg en deilig dusj (en av fordelene med å være hjemme i permisjon er jo å kunne gjøre hva jeg vil når jeg vil) - men sitter nå og er kokvarm og føler jeg allerede svetter og lukter vondt!!

Gleder meg virkelig til å få normal kroppstemperatur igjen! Hehe

Back
Topp