Andre som er våkne?

Audrey

Elsker forumet
Marsboerne
Måtte opp til minstemann for tre kvarter siden, han hadde mareritt (igjen)... Og nå får jeg ikke sove igjen :( Klarer ikke skru av hodet, ligger og tenker på hvordan ammingen kommer til å gå denne gangen og masse annet i forbindelse med å få den lille! :P Herregud, klokka er ti på halv fem på natta liksom, og her ligger jeg og bekymrer meg :D

Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)

Jeg er, men er på en annen tidssone enn deg.
Jeg tenker også på amming, hører at det er vondt!! Det var jeg ikke klar over...og vil jeg få det til?
Også er jeg livredd for brystbetennelse...

Jeg tenker også på amming, hører at det er vondt!! Det var jeg ikke klar over...og vil jeg få det til?

Hvilken tidssone er du i da? Ble nysgjerrig jeg nå :)

Ja, amming er til tider vondt. Det SKAL ikke være det, da er det som regel feil sugetak som gjør det, og det må rettes opp i så fort som råd. Men jeg har blitt sår uansett, for jeg har litt sensitiv hud, og det er skikkelig vondt! Denne gangen skal jeg prøve Nipple Ease fra Ammebutikken, håper det vil hjelpe. Brystbetennelse kan forebygges i mange tilfeller da, les litt på Ammehjelpen sine sider, så ser du litt hva du bør passe på :)

Hvilken tidssone er du i da? Ble nysgjerrig jeg nå :)

Ja, amming er til tider vondt. Det SKAL ikke være det, da er det som regel feil sugetak som gjør det, og det må rettes opp i så fort som råd. Men jeg har blitt sår uansett, for jeg har litt sensitiv hud, og det er skikkelig vondt! Denne gangen skal jeg prøve Nipple Ease fra Ammebutikken, håper det vil hjelpe. Brystbetennelse kan forebygges i mange tilfeller da, les litt på Ammehjelpen sine sider, så ser du litt hva du bør passe på :)

Skulle nesten ønske jeg var oppe i 4-5-tiden :P Kom meg ikke opp før nærmere ti og det er ikke mye godt:P Fikk du sove igjen?

Skulle nesten ønske jeg var oppe i 4-5-tiden :p Kom meg ikke opp før nærmere ti og det er ikke mye godt:p Fikk du sove igjen?

Fikk sove til slutt, men hjelpes, så irriterende å være våken i over en time midt på natta! Synes det er genialt om jeg kan sove til ti jeg, bare så synd at jeg aldri får :P

Fikk sove til slutt, men hjelpes, så irriterende å være våken i over en time midt på natta! Synes det er genialt om jeg kan sove til ti jeg, bare så synd at jeg aldri får :p
Så bra du sovnet igjen:) Kjedelig å stå opp SÅ tidlig når man ikke må;)

Jeg får ofte sove til 10, takket være min fantastiske mann som trenger lite søvn og står opp med ungene i helgene, men jeg blir så slapp resten av dagen:p Men tror kanskje jeg bare ikke er helt i form nå, for det hjalp ikke med kaffe engang:p

Så bra du sovnet igjen:) Kjedelig å stå opp SÅ tidlig når man ikke må;)

Jeg får ofte sove til 10, takket være min fantastiske mann som trenger lite søvn og står opp med ungene i helgene, men jeg blir så slapp resten av dagen:p Men tror kanskje jeg bare ikke er helt i form nå, for det hjalp ikke med kaffe engang:p

Heldig du :) God bedring da, om formen ikke er på topp!

Heldig du :) God bedring da, om formen ikke er på topp!
Tusen takk :) Fikk sove et par timer da mannen kom hjem fra jobb, så det hjalp litt. Fortsatt ikke helt på topp, men det får man ikke gjort stort med nå:P

Back
Topp