Andre som er under 25 og snart 3barnsmor?

Live2Learn

Elsker forumet
Jeg blir 24 i sommer! :P 

Har dere fått noen kommentarer på det?

Jeg har heldigvis ikke fått noen negative, men er mye; Gjøre dere ikke annet enn å hoppe i seng? 
Skal si dere har stått på! 

Osv! :P 

Det ER jo faktisk 13 mnd uten graviditet mellom nr 1 og 2, og 18 mnd mellom nr 2 og 3. .:P Lang tid det! ;) hehehe

Men tror dette blir siste! :)

Noen velger barn fremfor andre ting mens andre har andre ting først , jeg synes du skal være stolt av at du er snart mamma til tre og fortsatt er ung . Vi valgte å reise først før vi fikk barn og er snart 33 år og to barns mamma men jeg føler at det er iorden for meg Hver stolt av deg selv og stå for valget du har gi gjort........... Huff nå følte jeg meg bare plutselig sååååååååå voksen huff pleier egentlig ikke hvert så voksen av meg hihi Stolt av deg jeg

Eg er 33 og snart 3 barnsmamma, men får dei samme kommentarene som du.. "Jaja, kjøra på!" - "Var ikkje du nettopp i permisjon?" (og då er yngstemann 3 år.. skal sei folk følger med).

Jeg er ikke under 25 og snart 3 barnsmor. Men jeg er 25 og snart 2 barnsmor, og vil ha nr.3 ganske tett igjen :)

Synes det er flott at man får barn i ung (helst ikke under 20) alder, tenk når barna er 18 og har flyttet ut, klarer seg selv - da kan du slappe av og gjøre akkurat hva du vil, reise og er fortsatt ung ;););)

Må berre skyte inn med ein kommentar; eg er litt sånn midt i mellom, og UTRULIG glad for dei årene og alt eg hadde i reiser og opplevelser mellom 18-26 år også. Ville ikkje vært den erfaringen foruten.

Og dette er heldigvis alle sitt individuelle valg.

Ja. Blir 24 nå i Juni og venter nr.3 :) Har ikke fått noen kommentarer på det annet enn positive :)

Ja, det blir jo sånn.. Noen velger å "leve livet" før man får barn, og noen vil få barn og "leve livet" som voksen! :) 

Jeg ser ikke på meg selv som en voksen ennå! ;) hehehe =) 

Er overhode ikke noe negativt med å vente på å få barn, men det passet ikke oss! :) hehe =)   

ikke akkurat under 25, men blir 31 år i August og barn nr 5 i November... Da har jeg gjordt mitt føler jeg... :)

Fikk første da jeg var 20, så kom neste da jeg var 25, og så en da jeg var 26,5år, så neste 1mnd før jeg fylte 30.... og så nå da nr 5 noen mnd etter at jeg fyller 31... :)

4småtroll skrev:
ikke akkurat under 25, men blir 31 år i August og barn nr 5 i November... Da har jeg gjordt mitt føler jeg... :)

Fikk første da jeg var 20, så kom neste da jeg var 25, og så en da jeg var 26,5år, så neste 1mnd før jeg fylte 30.... og så nå da nr 5 noen mnd etter at jeg fyller 31... :)

I heite steike! :) Supermom! =) =) 

Jeg har 4 søsken og det har vært helt kanon! :D Jeg vil og ha 5 barn, men mannen ville bare ha to.. Så jeg er strålende fornøyd med nr 3 på vei! ;) hehe

Jeg er 28 og snart 2 barns mor. Men jeg prioriterte utdannelse først fordi jeg trodde det ville gi meg god økonomi når vi fikk barn... Men uheldigvis så flyttet vi til et sted som det ikke finnes jobber (og jeg er utdannet lærer...) fordi sambo skulle studere. Er glad for at jeg ikke fikk barn under studiene fordi vi har hatt det utrolig tøft økonomisk dette siste året som sambo er/har vært student. Han er heldigvis ferdig nå og han har heller ikke fått seg noe jobb så da blir det sannsynligvis flytting til andre kanten av landet!

Jeg er 20 år (blir 21 i juli) og venter nr 2 i november :-)

Jeg vil ha 2 barn, mens sambo vil ha 3, så da får vi se ;)

Back
Topp