Andre som er trøtte???

Iroim

Elsker forumet
Jeg er så trøtt om dagen, må sove midt på dagen, hvis ikke kan jeg legge meg før kl 19 på kvelden....

Ingen andre symptomer på graviditet, og det er jeg glad for.... Håper kvalmen ikke kommer....[:D]

Jeg er uggen, rett og slett. Føles nesten som influensa i blant[&:]. Du er heldig som ikke er kvalm.

er trøtt og jæ...kvalm 24 7......[:-][&o][&o][&o]

Er kjempe trøtt og har vonde pupper... Er litt kvalm innimellom men ikke noe å rope høyt om heldigvis[:D]

Er også trøtt og har vonde pupper, pluss at det til stadighet gjør vodt på forskjellige steder i magen... Er egentlig ikke svangerskapskvalm, tror jeg, men jeg blir småkvalm når jeg er trøtt så jeg går forsåvidt rundt og er småkvalm allikevel [:'(] Ikke så fryktelig ille, da - mer sånn at jeg føler at jeg snart blir kvalm (på tide med litt frisk luft), men konstant...

Hei hei! [:D] Trøtt jah! he he, det er nok det eneste symptomet jeg har hatt til nå også, i tillegg til litt ømfintlige pupper. Men i dag morges ble jeg skikkelig kvalm også...håper det bare var noe forbigående, he he. Tanken på å ha det sånn hver dag gjorde meg litt vondt for de som faktisk har det sånn gjennom store deler av svangerskapet... Men vi får bare sove masse og få nok hvile, for det blir fort slutt på det etter at lille har kommet ut![:D] Gleder meg så utolig masse nå altså...
Tvi tvi for at alt går like fint framover!

Stor klem!

Back
Topp