Andre som er trøtte i dag?

Travel mamma

Gift med forumet
jeg var på julebord i går og sent hjemme.. sitter her på bv mens ungene ser kometkameratene, gjesper de også. [:)]

Sitter her i halveis koma, mens småtrollene ser på Fantasiens Flyttefolk...
De var oppe kl 05.30 i morrest[8D][8|]

Jepps, jeg er trøøøtt.

Jobbet på julebord i går natt, og skal på jobb i dag. Her går det også i Kometkameratene. Lillingen ligger i pysjen på sofaen og koser seg med ristet brød.

ORIGINAL: fairy

Jepps, jeg er trøøøtt.

Jobbet på julebord i går natt, og skal på jobb i dag. Her går det også i Kometkameratene. Lillingen ligger i pysjen på sofaen og koser seg med ristet brød.

her har minste også ristet brød [;)] jeg er sikkert trøtt av alt lyden i går, MASSE snakking og karaoke, hehe.. men gøy da

kometkameratene her og..

jeg har knapt sovet i natt, og skal snart reise til en venninne å lage middag til fjorten stk..
er trøtt ja.

får vel legge meg i fire tiden natt tenker jeg... *enda trøttere bare ved å tenke på*

ORIGINAL: Mamma x 2 med mage

Jepps, jeg er trøøøtt.

her har minste også ristet brød [;)] jeg er sikkert trøtt av alt lyden i går, MASSE snakking og karaoke, hehe.. men gøy da

Jepp, det er lyden som gjør meg sliten også. I tillegg til maset fra folk som er godt på druen, hehe.
Jeg har det sånn at når jeg våkner etter jeg har jobbet på utestedet en kveld/natt, så kjennes det ut som at jeg har vært en av deltakerne på festen.[&:] Sliiitsomt. Jeg pleier vanligvis ikke å dobbeltbooke meg sånn at jeg skal jobbe morgenen etter, men med to sykemeldte på jobben min har jeg ikke noe valg..

ORIGINAL: Mamma x 2 med mage

Jepps, jeg er trøøøtt.

Jepp, det er lyden som gjør meg sliten også. I tillegg til maset fra folk som er godt på druen, hehe.
Jeg har det sånn at når jeg våkner etter jeg har jobbet på utestedet en kveld/natt, så kjennes det ut som at jeg har vært en av deltakerne på festen.[&:] Sliiitsomt. Jeg pleier vanligvis ikke å dobbeltbooke meg sånn at jeg skal jobbe morgenen etter, men med to sykemeldte på jobben min har jeg ikke noe valg..

forstår godt det! jeg drakk jo selvfølgelig ikke går men har da vondt i hodet og er trøtt som om jeg har hatt en god natt på byen. lykke til på jobb.

Back
Topp