Travel mamma
Gift med forumet
jeg var på julebord i går og sent hjemme.. sitter her på bv mens ungene ser kometkameratene, gjesper de også. [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fairy
Jepps, jeg er trøøøtt.
Jobbet på julebord i går natt, og skal på jobb i dag. Her går det også i Kometkameratene. Lillingen ligger i pysjen på sofaen og koser seg med ristet brød.
ORIGINAL: Mamma x 2 med mage
Jepps, jeg er trøøøtt.
Jobbet på julebord i går natt, og skal på jobb i dag. Her går det også i Kometkameratene. Lillingen ligger i pysjen på sofaen og koser seg med ristet brød.
her har minste også ristet brød [;)] jeg er sikkert trøtt av alt lyden i går, MASSE snakking og karaoke, hehe.. men gøy da
ORIGINAL: Mamma x 2 med mage
Jepps, jeg er trøøøtt.
her har minste også ristet brød [;)] jeg er sikkert trøtt av alt lyden i går, MASSE snakking og karaoke, hehe.. men gøy da
Jepp, det er lyden som gjør meg sliten også. I tillegg til maset fra folk som er godt på druen, hehe.
Jeg har det sånn at når jeg våkner etter jeg har jobbet på utestedet en kveld/natt, så kjennes det ut som at jeg har vært en av deltakerne på festen.[&:] Sliiitsomt. Jeg pleier vanligvis ikke å dobbeltbooke meg sånn at jeg skal jobbe morgenen etter, men med to sykemeldte på jobben min har jeg ikke noe valg..