Andre som er trøtt og kvalm fremdeles?

Høstbaby2017<3

Flørter med forumet
Oktobergull 2022
Det er jo ganske vanlig å være trøtt i 1.trimester. Denne gangen går det ikke over. Jeg er nå i uke 19+4. Jeg er stuptrøtt hele tiden. Holder på å sovne på jobb, i bilen på vei hjem. Sover på ettermiddagen etter jobb. Sover 9-10 timer på natten. Kvalm og spyr innimellom enda også o_O masse kynnere - dette fikk jeg ikke før lengre ut i svangerskapet sist… er det noen andre som ikke syns 2.trimester var like fint som man håpet på?

Jeg har sluppet unna kvalmen, men jeg er konstant trøtt og utslitt. Fungerer delvis tidlig på dagen, men da kan jeg ikke gjøre noe på ettermiddagen. Synes det er vanskelig, for jeg får ikke fulgt opp gutten på 7 så mye som jeg skulle ønske. Det er for eksempel lenge siden jeg har vært med på fotballtrening. Heldigvis har jeg både samboer og familie rundt meg som stiller opp. Det hjelper litt på den dårlige samvittigheten.

Uke 16. Kvalmen har stort sett gitt seg, men kan føle meg litt uggen rett etter jeg våkner. Men jeg er også stuptrøtt! Føler jeg sover all tiden jeg ikke er på jobb. Jeg trodde egentlig det bare var normal graviditetstrøtthet, men så viser det seg at stoffskiftet ligger litt lavt, så håper det blir bedre når jeg øker dosen (har lavt stoffskifte fra før av).

Er trett så og si hele tiden. Om det er normal eller ikke vet jeg ikke siden jeg er førstegangsfødene, men uvanlig for meg å sovne på sofaen etter et dagvakt. Sliter fortsatt noe me kvalme, men da spesielt om jeg kjenne visse type lukter.
Kunnet har jeg ikke greie på.. men noe ubehag eller noe som jeg ikke har kjent før graviditeter er der. Jeg er forøvrig i 17+2

Tidvis kvalm eller har sure oppstøt. Mye trett ja men bedre enn første trimester (manglet jo også D vitamin da).
Er i uke 20 nå.
Tror mye av trettheten også skyldes at jeg jobber natt, og ikke får helt søvnrytmen jeg burde. Men jeg orker ikke tanken på å jobbe dag eller kveld så jeg får tåle å være litt trøtt hehe

Ikke kvalm, men utrolig trett og sliten.. skal ikke mye aktivitet til før kroppen min blir slått helt ut og jeg kan ligge strak ut i flere timer:banghead:

Veldig trøtt og sliten her også! Men ikke kvalm.. Tror jeg må prøve å få tempoet litt ned i hverdagen, for å ikke bli totalt utslitt frem mot termin:sorry:

Enormt trøtt, utslitt og nesten daglig hodepine... Ble sykemeldt 30% nå for jeg klaaaarer ikke å sitte på jobb i 8 timer. Da sovner jeg i bilen på vei hjem og hodepinen blir bare verre for hver time. Helt grusomt! Så jeg trenger en liten pause på ettermiddagen før mann og sønnen min kommer hjem. Hadde det ikke sånt med første, og gledet meg sånt over den energien jeg husket jeg hadde med første i andre trimester... men nope, den gang ei :shifty:

Jau… Sliter med å komme meg ut av sengen og sovner med storesøster hver kveld. Hjelper lite nå som jeg akutt ble alene med henne en periode :/

Uke 19+4. Her har kvalmen har gått over men jeg føler meg trøtt og sliten konstant. Føler ikke at jeg var så sliten sist men da hadde jeg ikke en liten en som jeg måtte stå opp med og ordne med før og etter barnehagen. Syns bare alt er tyngre nå så håper dette blir litt bedre snart sånn at man kan kose seg litt i hverdagen.

Jeg kan til tider enda kaste opp. Sliten er jeg fortsatt veldig. Har vært sykemeldt 100% i 2 uker nå. Begynte i dag i gradert sykmelding og skal jobbe 50% frem til ferien om dette går fint.

Jeg måtte legge meg i går, regner med det er kommet for å bli. Virker som jeg må sove på dagen om natten var vrang

Trøtt, ja. Jeg må fortsatt sove 1-2 timer etter jobb. Står opp igjen i 18-18:30 tiden for å lage middag. :smiley-ashamed004

Slutter tydeligvis aldri å være trøtt :shifty:

Kunne sovet 20 timer i døgnet, føler jeg. Og noen fridager gjør jeg omtrent ikke annet.

Er kvalm til tider p kan kaste opp noen dager, men mye bedre enn det det var de første ukene

Back
Topp