Andre som er tidlige når det gjelder innkjøp?

April-lykke

Glad i forumet
Her har jeg allerede begynt å kikke på vogn :) Sikler på Stokke crusi og Emmaljunga city cross :) Har dere bestemt dere for vogn?

Hadde Simo Kombi forge gang, men synst den ble tung å stor. Kjøpte etterhvert en Easywalker sky, men savnet å ha småen i mot meg på sportsdelen. Så nå blir det en vogn der jeg kan ha hun/han i mot meg :)

Har ikke begynt noe innkjøp ennå, men har kikka på diverse :) Ønsker meg en Stokke Trailz vogn og Stokke sleepi seng, blir nok å vente en god stund med å kjøpe inn sånt - om vi ikke finner det til en veldig god pris brukt :)

Stokke trailz ja. Var ikke den bedre i terreng?

Her har jeg planer om å kjøpe brukt :) Kjøpte nytt til første, å tapte mye penger på det. Jeg nekter å bruke 10.000 på vogn igjen :p

Jeg har begynt å små se litt på søskenvogn. Likte tfk sin søskenvong veldig godt. Men syns det er vanskelig med å finne riktig vogn.

Jeg kjøpte vogn idag faktisk. Akkurat vært å hentet den. Hadde i grunnen ikke tenkt å kjøpe vogn så tidlig og skulle jo i utgangspunktet låne min søster sin gamle, men hennes er ganske gammel og brukt til mange barn så jeg tenkte at det var greit å kjøpe egen. Kjøpte brukt da det plutselig dukket opp en som solgte deres Emmaljunga City Cross. 3 år gammel men brukt bare tre ganger da deres barn hadde så masse låsninger i ryggen at han kunne ikke ligge i vognen:( Fikk med to regntrekk og vognpose i tillegg:happy:

Back
Topp