andre som er TØRSTE?

Jeg tørster mye, og nevnte det til legen min, han beordret en sukkermåling med en gang, da det kan være tegn på diabetes.

Det hadde jeg ikke, men skal holdes litt øye med :p

Nei, er i grunn ikke mer tørst enn vanlig.

Ja! Er alltid tørst jeg, og drikker mange liter vann om dagen.

Drikker masse melk på dagen inntil brødmat og masse vann før jeg legger meg.
Aldri drikt så mye melk før men ingenting er som iskald melk

gran skrev:
Drikker masse melk på dagen inntil brødmat og masse vann før jeg legger meg.
Aldri drikt så mye melk før men ingenting er som iskald melk

helt enig! drikker opptil 1-2 liter melk om dagen... må opp om natten også for et glass og to med melk, hehe! ingenting frister som iskald melk, helst rett fra kartongen :P hahaha

Er ganske unormalt tørst ja.. Men når eg tappar vatn og skal ta meg et glas, lukta det gjørme-vatn, så da blir eg berre kvalm..
Er berre eg som kjenner lukta da, forbanna gravid-nase :p

Jeg er også kjempe tørst.. spesielt om kvelden og natta. Jeg husker jeg var helt lik forrige gang, da pleide jeg å stå opp på natta for å drikke melk.... denne gangen prøver jeg å holde meg til vann da, bare for å prøve å passe litt på kcaloriene, men ikke så lett..

Jeg tørster! Men det går veldig opp og ned, er ikke like tørst hver dag. Før jeg ble gravid var jeg aldri spesielt tørst, drakk kanskje ett glass vann om dagen + noe juice. Nå kan jeg drikke 3-4 glass bare før lunch...

godt å høre det itte bare er je som burde hatt egen ku.... Gud så godt det er med kald melk..... men bortsett fra at je har helt kick på melk er jeg nok ikke mere tørst enn je var før.

Back
Topp