Andre som er plutselig kvalme igjen?

Nori10

Betatt av forumet
vært bra de siste ukene men kommet tilbake de siste ukene... why lissom?? slitsomt å gå rundt kvalm.

Ja!!! Håper virkelig det går over fort! Har spydd flere ganger også, noe jeg ikke gjorde de første ukene...

Mente den siste uken*. utrolig rart at d kommer sånn plutselig. kanskje etter julestresset[emoji23]

Jeg er fortsatt kvalm hvis jeg er sulten. Det var samme med første mann,gjennom hele graviditet. :(

Kan fort bli uvell om jeg ikke spiser jevnt gjennom dagen. Men ikke kvalm i den forstand

Og jeg spyr ofte etter jeg har spist.. og vipps så er jeg like sulten igjen:shifty:

Jeg bare spontan spyr jeg da :p må le.. for det kommer så plutselig og så brått at jeg ikke rekker å reagere nesten. Heldigvis har jeg alltid en bøtte klar i stua.. jeg blir veldig uggen og kvalm dagen etter stress. Om jeg har vært ute en lang dag eller kjørt mye bil eller reist hit og dit.. og er jeg helt ute dagen etter..

Blir bare kvalm av å bli sulten. Og spesielt av matlukt når jeg er sulten (logisk? Nope! Haha)

Kvalm av sterke lukter, brekker meg eks av håndspriten på jobben. Er 17 uker på vei, håper det roer seg snart

Back
Topp