Andre som er plaget med blodtrykksfall?

LineMa

Flørter med forumet
Andre som er plaget med det samme? Var på kontroll tidligere i uka og fikk vite at blodtrykket mitt er noe lavt. Det kunne jo forklare hvorfor jeg jevnlig får følelsen av å besvime. Samtidig blir jeg fryktelig varm for deretter å kaldsvette og hørselen blir nesten borte. Når det har gitt seg kan jeg noen ganger bli kvalm også. Ufarlig men veldig ubehagelig.. Bare jeg som har det eller er det flere?

jeg har det til tider, hopper litt mellom høyt og lavt blodtrykk. har ujevn hjerterytme, så det er ikke så uvanlig. forferdelig ubehagelig da..

Har hatt det i begge mine forje svangerskap. Selv om blodtrykket mitt er litt i overkant av normalt til vanlig så faller det pluselig. Jormødrene jeg har vært hos har sagt at dette er helt normalt og at jeg bare må passe på slik at jeg ikke faller å slår meg (les: svimer av). ;)
Skikkelig ubehaglige greier, men heldigvis ikke farlig.

tror det kommer av at livmoren etterhvert krever mye av blodtilførselen din, også kan systemet plutselig svikte litt, og man får ikke nok blod til hjernen. Er ingenting annet å gjøre enn å sette seg ned. (jeg har sittet i 10 min på nederste hylle på Rema 1000, klarte rett og slett ikke komme meg derfra)

Håper du ikke blir kjempeplaget.

Har hatt det i begge mine forje svangerskap. Selv om blodtrykket mitt er litt i overkant av normalt til vanlig så faller det pluselig. Jormødrene jeg har vært hos har sagt at dette er helt normalt og at jeg bare må passe på slik at jeg ikke faller å slår meg (les: svimer av). ;)
Skikkelig ubehaglige greier, men heldigvis ikke farlig.

tror det kommer av at livmoren etterhvert krever mye av blodtilførselen din, også kan systemet plutselig svikte litt, og man får ikke nok blod til hjernen. Er ingenting annet å gjøre enn å sette seg ned. (jeg har sittet i 10 min på nederste hylle på Rema 1000, klarte rett og slett ikke komme meg derfra)

Håper du ikke blir kjempeplaget.

ja, det er visst ikke så uvanlig. men fy søren så ubehagelig..!
det viktigste er vel å reise seg rolig, så man ikke krasjer og slår seg.

hehe, det er bra vi er flere som har studert nederste hyllene på rema noen ganger... ;)

Hehehe ;) har ikke vært nødt å sette meg på nederste hylle, men jobber i hjemmesykepleien og var nødt til å sette meg ned her en dag når jeg var midt i ett hjemmebesøk. synes det er ganske ubehagelig å være plaget med det på jobb siden jeg kjører såpass mye bil i løpet av dagen. Kan få det mens jeg sitter i ro, når jeg står eller går.. Men kun neste uke igjen å jobbe så 2 uker ferie :)

Back
Topp