Andre som er på overtid?

Pin-up

Forumet er livet
Jeg hadde termin på søndag, så idag er det fjerde dagen på overtid og jeg er så leeeei! Formen er egentlig fin, men det er så slitsomt mentalt å bare gå og lure på når noe skal skje. Ikke minst gleder jeg meg veldig til han endelig er her!

Igår var jeg hos legen og det var heldigvis gode tegn til modning. I tillegg ga han meg en god røsk, så jeg satser på at det løsner snart :)

Jeg føler at "alle" får før meg, men får vel bare trøste meg med at han kommer når han er klar :) Andre som begynner å bli utålmodige?

Jeg føler at "alle" får før meg, men får vel bare trøste meg med at han kommer når han er klar :) Andre som begynner å bli utålmodige?

Jeg er også på overtid, men min termin var 26. Føler dog at jeg er minst tre uker på overtid :-P Har jo ventet sååååå lenge! ;) Sympatiserer veldig med deg, og føler også at alle får før meg! Nå er jeg jo egentlig sist i rekken uansett da....*#% ;)

Håper på at "røsken" legen ga deg gir resultater. Selv er jeg på sykehuset nå og de vurderer modningspiller. Tør ikke å håpe noe, har blitt sendt hjem to ganger tidligerer med "har ikke kapasitet til deg" :-/

Jeg er også på overtid, men min termin var 26. Føler dog at jeg er minst tre uker på overtid :p Har jo ventet sååååå lenge! ;) Sympatiserer veldig med deg, og føler også at alle får før meg! Nå er jeg jo egentlig sist i rekken uansett da....*#% ;)

Håper på at "røsken" legen ga deg gir resultater. Selv er jeg på sykehuset nå og de vurderer modningspiller. Tør ikke å håpe noe, har blitt sendt hjem to ganger tidligerer med "har ikke kapasitet til deg" :-/

Takk for sympatien - det hjelper på :p Føler med deg også, selv om man "bare" er ett par dager over så er en jo så utrolig klar for å bli ferdig! Selv om termindato bare er en cirka-dato innstilles hodet på at det skal skje :)

Håper de har kapasitet til deg, da, og at du blir satt i gang. Hvis jeg får lov å spør; er barnet stort, siden du kan bli satt i gang allerede? Jeg fikk beskjed om at dersom han ikke kommer ut selv innen mandag, så blir jeg lagt inn da. Satser hardt på at ha finner veien ut selv før den tid, men greit å vite at det er begrenset hvor lenge jeg må gå.

Lykke til, håper du har babyen din hos deg snart :)

Håper de har kapasitet til deg, da, og at du blir satt i gang. Hvis jeg får lov å spør; er barnet stort, siden du kan bli satt i gang allerede? Jeg fikk beskjed om at dersom han ikke kommer ut selv innen mandag, så blir jeg lagt inn da. Satser hardt på at ha finner veien ut selv før den tid, men greit å vite at det er begrenset hvor lenge jeg må gå.

Lykke til, håper du har babyen din hos deg snart :)

Jeg vet ikke hvor stor han er :) Blir satt i gang pga. sykehistorie. Har hatt blodpropp tidligere, 2 stk, og går på blodfortynnende i svangerskapet så av den grunn skulle jeg ikke gå over - akkurat hvorfor det vet jeg ikke. Bare godtok grunnen jeg ;)

Har fått seng og første pille nå, så vi blir vel her til han er ute nå. Begynner å tvile på dette prosjektet, rett og slett litt redd for alt som kommer.... :-/ :-) Jaja!

Håper gutten din kommer av seg selv, før mandag :-) :-) Det verste med timene/dagene han ikke er ute for min del er egentlig hvor mye omverden "maser"! Jeg vet de mener godt, men det forlenger jo ventingen å svare på 15-20 like sms/e-post/tlf hver dag...... :-) Sukk... :-)

Jeg vet ikke hvor stor han er :) Blir satt i gang pga. sykehistorie. Har hatt blodpropp tidligere, 2 stk, og går på blodfortynnende i svangerskapet så av den grunn skulle jeg ikke gå over - akkurat hvorfor det vet jeg ikke. Bare godtok grunnen jeg ;)

Har fått seng og første pille nå, så vi blir vel her til han er ute nå. Begynner å tvile på dette prosjektet, rett og slett litt redd for alt som kommer.... :-/ :) Jaja!

Håper gutten din kommer av seg selv, før mandag :) :) Det verste med timene/dagene han ikke er ute for min del er egentlig hvor mye omverden "maser"! Jeg vet de mener godt, men det forlenger jo ventingen å svare på 15-20 like sms/e-post/tlf hver dag...... :) Sukk... :)

Oi, ja, da er det godt du får god oppfølging og at de er "føre var", i alle fall! Blir spennende å se når det starter da, håper du slipper å vente altfor lenge før han er her :) Skjønner det er skummelt, men premien er jo fantastisk :)

Skjønner hva du mener - det er utrolig slitsomt med alt maset, selv om det er godt ment.

Tusen takk, og lykke til til deg - håper du får en fin fødselsopplevelse og at han er her snart <3

Jeg er ikke på overtid enda. Men mine tre andre har jo komt fra 7- 14 dager før. Så jeg har aldri gått så lenge før. Så føler jeg på en måte går på overtid.
Men nå må hun bare vente til over helga. Ungene har fylt program hele helga, så når hun har holdt seg der inne så lenge, så kan hun godt vente til mandag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er ikke på overtid enda. Men mine tre andre har jo komt fra 7- 14 dager før. Så jeg har aldri gått så lenge før. Så føler jeg på en måte går på overtid.
Men nå må hun bare vente til over helga. Ungene har fylt program hele helga, så når hun har holdt seg der inne så lenge, så kan hun godt vente til mandag:)

Hehe, rart hvordan man aldri blir "fornøyd" - enten skal de komme før eller etter ;) Håper hun holder seg inne til mandag da! Når er termin?

Hadde termin i går :P og begynner å bli utolmodig, spesielt siden det er så fjernt å tenke på at kroppen skal bare sette i gang å føde… Har liksom ikke noe murringer eller noe særlig mer kynnere enn ellers, men får håpe jeg er av de heldige som bare starter å føde uten å kjenne så mye tegn på forhånd :) Har dere tegn på fødsel da?

Hehe, rart hvordan man aldri blir "fornøyd" - enten skal de komme før eller etter ;) Håper hun holder seg inne til mandag da! Når er termin?

Termin er den 30

Nå er jeg også på overtid. Hadde termin i går.

Hadde termin i går :p og begynner å bli utolmodig, spesielt siden det er så fjernt å tenke på at kroppen skal bare sette i gang å føde… Har liksom ikke noe murringer eller noe særlig mer kynnere enn ellers, men får håpe jeg er av de heldige som bare starter å føde uten å kjenne så mye tegn på forhånd :) Har dere tegn på fødsel da?

En uke på overtid idag og ingen tegn til fødsel på gang! Har 2 cm åpning og slimproppen har gått i mange omganger, men ellers er det ingen ting som tyder på at noe skal skje. Forrige fødsel begynte riene ganske plutselig, var litt uggen tidligere på dagen, bare. Satser på at det skjer putselig her også :)
Storebror fyller to år på torsdag, så det blir vel samme dagen da.. :)

enda ikke noe fødsel her heller, så satser virkelig på at ting plutselig skjer, for nå e eg lei :P

En uke på overtid idag og ingen tegn til fødsel på gang! Har 2 cm åpning og slimproppen har gått i mange omganger, men ellers er det ingen ting som tyder på at noe skal skje. Forrige fødsel begynte riene ganske plutselig, var litt uggen tidligere på dagen, bare. Satser på at det skjer putselig her også :)
Storebror fyller to år på torsdag, så det blir vel samme dagen da.. :)

torsdag er jo heldigvis ikke så alt for lenge til :) det værste med å vente er nesten det at jeg ikke aner når det kommer til å skje og at alle skal tolke det jeg holder på med :P "er du hjemme?" type spørsmål...

torsdag er jo heldigvis ikke så alt for lenge til :) det værste med å vente er nesten det at jeg ikke aner når det kommer til å skje og at alle skal tolke det jeg holder på med :p "er du hjemme?" type spørsmål...

Haha, kjenner til den, ja! Våger nesten ikke ringe eller sende sms til noen, for da vet jeg hva de tror :p

Føler denne ventingen er i ferd med å bli altoppslukende og jeg gjør ikke annet enn å tolke hver minste ting som et eventuelt tegn på fødsel. Slitsomt! Går og venter på telefon fra sykehuset om time til overtidskontroll, håper de ringer snart! Jeg vil jo helst at det hele skal skje naturlig, uten kuring, men denne ventingen er jo til å bli gal av! :)

Håper Lillegutt bestemmer seg for å komme snart også, da :)

Back
Topp