Andre som er lei?

agathe

Blir kjent med forumet
Hei

Må bare få ut frustrasjonen min; er så sinnsykt lei[:'(][:@][:'(][:o] Har termin 14.juli, men går rundt med sterke kynnere og menssmerter bortimot hele tiden[&:], noe som gjør at jeg blir helt fiksert på om fødselen starter snart. Er andregangsfødende, men hodet til babyen festet seg for en uke siden.... For noen dager siden var jeg full av energi, men nå vil jeg bare isolere meg og vente... Ikke så lett med ei lita tulle på snart fire som trenger mammaen sin og en herlig samboer som ikke vet hva godt han skal gjøre for meg- er tross alt veldig, veldig heldig, så jeg har egentlig ikke noe å syte over[:D]- men det føltes litt godt å få syte litt her inne.

Hvordan har dere andre juli-damer det?

Ønsker alle lykke til-snart er vi i mål[;)]

Klem fra meg 36+3

Syt og klag så mye du har behov for- bedre at du slipper det ut her enn at du tar det ut på mann og barn!! Tror ikke samboeren min er klar over hvor mye han har vært spart for gjennom dette svangerskapet pga jeg har hatt babyverden..

Når det er på det varmeste og magen er i veien og rygg/bekken krangler er jeg også drittlei,men samtidig syns jeg det er så stort og fantastisk å få oppleve å være gravid at jeg stort sett er ganske fornøyd [:)] Jeg vil helst ikke føde før tida heller siden jeg håper å få med meg min beste venninnes bryllup 25 mil herifra 14 dager før terminen [:D]

Kan godt skjønne deg.
Har termin 21 juli og kjenner at jeg nå er stor og tung og at alt begynner å bli litt slitsomt, spesielt da med en krevende liten sjarmør på 3 år rundt beina.
Har ennå ikke fått noe særlig med kynnere, men det hadde jeg heller ikke med de andre.
Babyen ligger med hode riktig vei (nedover) men det har ikke festet seg ennå.
Så da er det bare å vente å se, og nyte tiden som er igjen siden jeg ikke vet om jeg kommer til å få flere barn.
Men det skal bli godt når hun endelig bestemer seg for å komme ut og hilse på oss.
Så du får ha lykke til og det blir spennede å se hvor lenge det er igjen for deg siden hodet har festet seg, det høres jo ut som om det kommer til å skje noe snart for deg da[:D]

Takk for svar[;)] - godt å ha dette forumet. Må vel bare forsøke å glede meg over den tiden som er igjen, dette er stort og fantastisk, og bare en liten del av livet. Det blir nok dager der man savner magen og den spesielle tilstanden graviditeten er.

varm klem[;)]

Forresten; er det sansynlig at det skjer noe snart siden hodet har festet seg...+ konstant murring og.l.? Noen som vet?

Er nok litt utålmodig, ja...[&o]

Uff jeg er lei jeg også.............[&:]Liker ikke å klage så fælt men det er skikkelig slitsomt!!!!!
Slimproppen har gått og menssmertene er der hele tiden.Var hos jordmor på onsdag og hun sa at babyen lå langt nedi bekkenet.
Håper på å føde snart![;)][;)][;)]
Sist fødte jeg i uke 37 og det var akkurat passe!!!!!![:D]

ORIGINAL: agathe

Forresten; er det sansynlig at det skjer noe snart siden hodet har festet seg...+ konstant murring og.l.? Noen som vet?

Kan jo ikke si noe sikkert da men det høres jo ut som om det begynner å nærme seg ja[:)]

vejt det at om haude he festa sej so behøve ikkje det å bety at fødslen e veldi nær.. kan gå over termin uansett...

Er stort sett i god form, men har en del menssmerter, og er hoven i beina.. orker ikke gå så mye . . . er veldig klar for å få babyen ut nå ja... Det verste er at fødselen kan begynne i dag eller vente på seg hele 5 uker.. aiai.. 5 uker er lenge... håper jeg slipper å gå på overtid altså... heller før.. spesielt i denne varmen[8|]

Jeg har termin to dager etter deg, 16. juli. Jeg er lei av at magen er i veien, lei av å ha vondt i hele kroppen, lei av å sove så dårlig om natten, lei av å føle meg som en stor ku, lei av å gå rundt i de samme uformelige klærne hele tiden... men føler meg ikke helt klar til å føde ennå likevel [:)] Kanskje fordi jeg er førstegangsfødende og trenger den siste måneden til mentale forberedelser. Hold ut! Før du vet ordet av det skjer det noe, prøv å finne på kjekke ting i stedet for bare å gå og vente.

jeg er ikke lei...
Koser meg skikkelig med magen min, jeg [:)] - kommer virkelig til å savne den..
Den er jo i veien innimellom, og jeg kjenner magen min godt om kvelden når den er stappfull, men alikevel så koser jeg meg med den!!

Det eneste jeg er lei av er å vente på gutten vår, han er den eneste jeg lengter ordetlig etter..

Må jo få si at jeg har hatt et knall svangerskap og er sprekere enn jeg hadde drømt om..

Skjønner dere andre som er lei også, det er ikke noe godt å ha vondt i kroppen, føle seg tung og uvel. Men, stå på jenter!!Det er ikke lenge igjen nå!!!

Nå er jeg kansje stygg men det har jeg gått med i snart 1,5 mnd å går fremdeles å venter[:(][:(]

Back
Topp