Andre som er lei av å vente??

Linda*23

Flørter med forumet
Er så lei av å vente nå, har prøvd det meste for å få fortgang på fødselen, men ingenting ser ut til å virke..... [&:]

Noen som har noen gode råd??
 
Har ikke råd å komme med, men ønsker deg lykke til..

Mamma'n min fortalte at ingen av oss (meg og søskna mine) var født FØR termin, heller etter.. så jeg har vel egentlig ikke noe håp om å klare å presse ungen ut FØR termin selv..

Vet du om du (og evt søsken) er født før termin, på, eller etter termin?
Jordmor mente det hadde endel å si.. -sånt er visst arvelig..
 
Gikk 8 dager over sist[&:], har spurt mamma og hun gikk over med alle sine 3.... Så det er vel kanskje ikke noe håp for meg heller da!![:o]
 
Uff,så kjedlig da...
Du får ta sikte på maks en uke over termin da vet du![;)]
Pleier som regel å stemme overns med mønsteret fra tidligere i familien,og om du har gått over en gang før så er nok sjangsen stor for det igjen...
Men åsse nvar det med mormor'en din da!?
Bare født over tida ho og...!?
 
Det har jeg faktisk ikke spurt henne om[&:] Ho har født 9 unger så det er vel stor sjanse for at kanskje noen av dem kom litt før tia[;)]

Det er jo uansett ingenting man kan gjøre, må nesten bare vente å se.... Men det er jo så vanskelig, dagene går treigere og treigere for hver dag...[&:]
 
hei
er dritlei av og vente på gutten min nå.. har termin på lørdag men folk går og sier til meg at de kan gå 14 dager til før han kommer.[:'(] de er jo så veldi tunkt og bere på han. jordmora meinte han var over 4 kg nå... eg syns eg kjenner de på ryggen min[&o] bare går og håper kvar dag at han kommer nå.... gled meg sånn.[:)]

Men du må ha lykke til videre du og[8D]
 
Ja det er ganske så tungt nå!!!! Håper vi slipper å vente så mye lengre nå!!![:o]

Men nå kan det jo ikke være lenge igjen!! Det er SÅ spennende[:D][:D][:D]

MAsse lykke til til deg også Anne Lise!!!
 
se er i dag eg har termin ja...[;)]
Men gutten min er ikkje komt enda[&o]
 
Da har du MAX 2 uker igjen, da, uansett.. [:D]
MEd tanke på at du å har venta i 40 uker så er 2 uker "ingenting"[;)]
Detta blir spennende, Anne Lise!!
 
de er de veit du[:)] skal bli godt og bli ferdi nå.

Du får ha lykke til du og Fioerlina[:)]
 
Back
Topp