Andre som er kvalme

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Som faktisk blir litt bedre på kveldstid ?

Jeg kjenner at når klokka nærmer seg 1900, så begynner Matlysten å ta meg skikkelig !
Og formen er fortsatt litt uggen men ikke sånn spy-klar som det er hele dagen ellers..

Jeg er veldig kvalm første del av dagen, andre del av dagen (ettermiddag/kveld) har jeg ofte vondt i hodet... :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Når eg blir kvalm så er eg ikkje kvalm lenge. Då spyr eg og spyr igjen til eg er ferdig med det. Små kvalm er eg mykje, men eg er ok med det.

Termin 8 Juni 2014

Jeg blir bedre midt på dagen, også øker det på til kvelden igjen. Rundt kl 21 så ligger jeg flat igjen.

Storkvalm til ca 19.00 på kvelden ja, eter litt ved måltider for lillegull sin skyld.
Men bedre på kvelden ja :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Denne uken er jeg morgenkvalm, skikkelig kvalm når jeg står opp... Brekker meg som bare det og spyr i verste fall ... Men forrige uke hadde jeg det verst om kveldene faktisk, da gikk det greit om morgenen :)

Synes nesten det er bedre slik det var forrige uke, da var det liksom bare å gå å legge seg når jeg var kvalm... Nå må jeg opp, ordne meg selv, ordne dattra mi og dra på jobb, mens jeg driver å brekker meg :sick009... Fisssj...

Back
Topp