Andre som er i dårlig form?

**entil**

Glad i forumet
Jeg ligger på sofaen hele dagen nesten... Så vidt jeg klarer å få snuppa i bhg.

Jeg er skikkelig uvel/kvalm, men ikke spykvalm.. Tung i hodet, mest fremme i pannen, ør på en måte.. Sliten og trøtt. Har vært sånn i 1 uke nå[&o]

skjønner deg kjempegodt... er akkurat lik...
men er tatt ut av jobb da å får være hjemme å d hjelper på litt
er du langt på vei?

jeg har klart å regulere kvalmen med mat å d har funket helt fint;)
vikti å finne noe å drive me... tror d hjelper mye;)

ORIGINAL: titit

skjønner deg kjempegodt... er akkurat lik...
men er tatt ut av jobb da å får være hjemme å d hjelper på litt
er du langt på vei?

Jeg er også sykemld. Å det må jeg nesten, for jeg klarer så vidt å stelle meg om dagene[&:] Jeg er helt ferdig! Akkurat 7 uker i dag..

ORIGINAL: lykkelig..

jeg er trøtt og kvalm på kvelden, men prøver å være mest mulig i aktivitet på dagen med snuppa, så glemmer jeg at jeg er trøtt..

Det klarer jeg ikke. Har prøvd flere ganger, men jeg er helt tom for energi. Den lille turen på 5 min opp i bhg, sliter meg fullstendig ut[&o] Hjelp, jeg håper virkelig dette gir seg snart!

Jeg er også sykemld. Å det må jeg nesten, for jeg klarer så vidt å stelle meg om dagene[&:] Jeg er helt ferdig! Akkurat 7 uker i dag..

denne skulle åsså være med...
er tatt ut på svangerskapspenger av jordmor...
hatt spontanabort og en ganske hektisk jobb.... så hun mente d va d beste til jeg var over 3 mnd

Jeg er helt elendig for tiden,... [:'(][:(]

ORIGINAL: HanneHM

Jeg er helt elendig for tiden,... [:'(][:(]

Stygt å si det, men godt å se det er fler.. Jeg begynner jo nesten å lure om det er noe annet som feiler meg[8|] Hadde ingen symptomer med nr 1, så dette er virkelig annerledes[&o]

d hører vell med;) jm så d bare var flott hvis man var kvalm;)

ORIGINAL: titit

d hører vell med;) jm så d bare var flott hvis man var kvalm;)

Hehe, joda[;)] Det kommer jo noe godt ut av det heldigvis! Satser på at det bare er for en periode[;)]

Jeg var langt ifra så elendig med de første 2 altså! [:'(]

ORIGINAL: HanneHM

Jeg var langt ifra så elendig med de første 2 altså! [:'(]

Samme her[&o] God bedring til deg, Hanne[:)]

ORIGINAL: lille_søtnos

Kan jeg spørre når dere ble i dårlig form?

Jeg var i super form helt til jeg kom i uke 6[&o]

ORIGINAL: lykkelig..

ORIGINAL: Patience

ORIGINAL: lille_søtnos

Kan jeg spørre når dere ble i dårlig form?

Jeg var i super form helt til jeg kom i uke 6[&o]

er 6 uker i morgen..
kastet opp for første gang i kveld..

Huff, det er ikke lett med denne kvalmen[&:] God bedring til deg[:)]

åå jeg er skikkelig dårlig i kveld, har vært det i hele dag. spyr og er helt knekt. jeg spyr heldigvis ikke hver dag, men er veldi uvel hver dag, har egentlig vært det hele tiden. er i full jobb i bhg, så er sliten no...[&:] 8 uker i morgen. håper det roer seg snart.

her er det veldig opp å ned.. så lenge jeg spiser hele dagen, altså før jeg rekker å bli sulten,er ikke kvalmen så gale:) men har begynt å bli svimmel og veeeldig fort sliten,sånn at jeg bare må sette meg ned..
men jeg klager ikke:D sist gang var det mye verre for å si det sånn;p

Har vært kvalm og spyd i snart 3 uker nå.
og lurer litt på hvorfor jeg vil meg selv så ondt.
får nesten ikke i meg anna enn cola og potetgull og det trenger jeg virkelig ikke.
er overvektig fra før av.

gleder meg til søndagen da skal jeg sove lenge...og gleder meg til å bli ferdig med denne kvalmen.

urk, har begynt å føle meg kvalm idag, så er redd det har satt igang her.. er jo 6+2 dager så det passer vel inn i mønsteret til flere av dere [:'(]

Back
Topp