Andre som er hormonelle?:’D

Mammapaany

Forelsket i forumet
I dag var jeg ute å kjørte en tur i sola, sommerfelgene var satt på bmwen og jeg følte meg såå tøff med solbrillene på. Alt var supert, musikk på anlegget ; men - så kom mildt Cyrus sin Butterfly fly away på, og da begynte jeg å hylgrine haha :’O
Måtte prøve nå i kveld også, og jammen meg, så kom hulkingen! Andre som er slik? Hahah
 
Er mer lettrørt enn tidligere :)
 
Eg føle meg litt rar som ikkje har merka noko særleg på det emosjonelle plan
Er meir kroppsleg påverka rett og slett
 
Er faktisk overraskende "ufølsom" for tiden, men kan fort bli sinna! Særlig om jeg er sulten eller kvalm! Da fyrer jeg av for ingenting!
 
Jeg er supersint og irriterer meg over SÅ mange smålige ting!!! Irriterer meg mest over naboene som har julebelysningen på ute enda! Halloooo vi er kommet til april måned! Makan!!!! :mad:
 

Vedlegg

  • 906E3344-B710-4D1E-9ACF-5854DD52982D.jpeg
    906E3344-B710-4D1E-9ACF-5854DD52982D.jpeg
    196,2 KB · Visninger: 19
Jeg er supersint og irriterer meg over SÅ mange smålige ting!!! Irriterer meg mest over naboene som har julebelysningen på ute enda! Halloooo vi er kommet til april måned! Makan!!!! :mad:

Haha off! Fikk nesten litt julestemning allerede [emoji23]
 
Jeg har myyye kortere lunte! Hehe :)
 
Jeg har minilunte! Men jeg griner når jeg blir sinna så det her kan bli gøy. I går begynte jeg å grine fordi mannen tok telefonen og begynte å skravle når vi så på film [emoji23]
 
Back
Topp